sobota, 22 lipca 2017

Top 15- nasze ulubione pary PM

W końcu zdecydowaliśmy się na wyjątkowy ranking dotyczący naszych ulubionych par w Pierwszej Miłości, którym zawsze kibicujemy nie zważając na wszystko.

15. Stasia i Tomek
Mamy przeczucie, że za 10 lat to właśnie oni będą rządzić Pierwszą Miłością. Ich dziecięce uczucie przetrwa wszelkie problemy i zamieni się w wielką miłość.
14. Klaudia/Luiza i Mariusz
Klaudia i Mariusz przez lata tworzyli kultową parę serialu. Niestety ich drogi się rozeszły, a po latach serialowa Klaudia wcieliła się w postać Luizy. Może to czas, by również Mariusza sprowadzić z powrotem do serialu i rozkochać w nim piękną trenerkę?
13.Wiktoria i Olek
Początkowo ta para miała się znaleźć w naszym rankingu bardzo wysoko. Niestety zachowanie Olka sprawiło, że ich noty spadły na łeb, na szyję. Mamy jednak nadzieję, że w nowym sezonie mężczyźnie uda się naprawić swój błąd, a my znów będziemy mogli kibicować naszym ulubieńcom.
12. Anna i Marian
Kobieta, która uwiodła i ustatkowała Mariana Śmiałka zasługuje na medal. Cudownie oglądać ich razem, gdyż obdarzają się ogromną miłością i niezastąpionym wsparciem. Mamy nadzieję, że jak najszybciej doczekamy się ich wadlewkiego ślubu.



11.Nikola i Radek
Jeśli kiedykolwiek Radek i Jowita rozstaną się to idealną kandydatką na nową partnerkę Zielińskiego jest.. jego była żona. Naszym zdaniem razem tworzyli niezwykle uroczy związek. Szkoda, że scenarzyści zakończyli go tak nagle i bez konkretnego powodu.
10.Jowita i Radek
Z tą parą mam nieustanny problem. Szczerze mówiąc przez długi czas miałam do nich negatywny stosunek. Miałam wrażenie, że blondynka nieustannie ściąga Zielińskiego w dół, mnożąc jedynie jego problemy. Zdanie zmieniłam dopiero po narodzinach małej Dagi.
9. Grażyna i Grzegorz
Od tej dwójki pozostałe pary powinny pobierać lekcje. Czy wiecie, że choć są razem już ponad 4. lata, to nigdy nie dopadł ich poważny kryzys? Zawsze za to dzielnie wspierają się pomimo dramatów, na które wystawiane są ich rodziny! Może najwyższy czas na ślub zakochanych?

8. Sabina i Aleks
Miłość często wymaga ogromnych poświęceń. Tak jest i w tym przypadku. Aleks dla ukochanej wyparł się ojca i rodzinnego biznesu, tymczasem ona odwdzięczyła mu się osłaniając go własną piersią w chwili niebezpieczeństwa. Może zwaśnione rody w nowym sezonie połączy potomek zakochanych? Na pewno byłby to świetny zwrot akcji w ich miłości.

7.Malwina i Wojtek
Ona:rudowłosa, temperamentna i wściekle zazdrosna. On: cwaniaczek z głową pełną pomysłów i niebywałym urokiem osobistym. Od 5 lat obserwujemy jak przemiennie kochają się i nienawidzą. Ilekroć decydują się na związek, zawsze pojawia się ktoś kto im te relację niszczy. Zresztą i oni sami nie pozostają bez winy. Oglądanie ich miłosnych manewrów sprawia nam jednak tyle radości, że wciąż mamy nadzieję na więcej.










6. Asia i Tymek
Ta para to dynamit energii. Gdy tylko się pojawiają to od razu poprawiają mi humor. Nie można też zapomnieć, że to właśnie nieśmiałemu mechanikowi udało się okiełznać szaloną Aśkę. Ich miłość kwitnie i niech ten stan trwa jak najdłużej.

5. Melka i Paweł 
Za co kochamy ten duet? Za piękną historię dwójki młodych, poharatanych przez życie ludzi, którzy odnajdując siebie ratują sobie nawzajem życie. Za to, że mimo ogromu miłości los wciąż ich nie rozpieszcza, ale z każdego problemu wychodzą obronną ręką. I co chyba najważniejsze w przypadku oddanych fanów PM za przepiękne nawiązania do miłości Marysi i Pawła.

4.Marysia i Michał
Początek ich znajomości był najmniej romantyczny ze wszystkich relacji Majki. Na szczęście później było już tylko lepiej. Dziś Domańscy są już po ślubie i choć każde ma dziecko z poprzedniego związku, uważamy, że wspólny maluch dopełniłby ich rodzinę w zupełności. Kto się z nami zgadza?
3.Emilka i Bartek
Gdyby ktoś 10. lat temu powiedział mi, że Emilka i Bartek będą jedną z moich ulubionych par w PM, pewnie bym tą osobę wyśmiała. Wszakże wtedy Emilka była przeznaczona Patrykowi. Los ( a właściwie scenarzyści) pisze jednak różne scenariusze i po tragicznej śmierci Skalskyego Emilka odnalazła szczęście w ramionach starego przyjaciela. Przyznam, że trochę zwątpiłam w ich miłość w trakcie romansu Bartka, ale na szczęście wyszli z tego obronną ręką.
2.Marysia i Paweł 
Bo przecież to od ich miłości wszystko się zaczęło. I choć cieszę się, że Majka odnalazła szczęście w ramionach Michała, to w przypadku ewentualnego powrotu Pawła, jestem pewna, że to właśnie Krzyżanowskiemu kibicowałabym w dążeniu do zdobycia serca Radosz.

1.Kinga i Artur
Od lat mój zdecydowany numer 1. Pamiętam, że za każdym razem, gdy rozpadały się kolejne związku Kulczyckiego lub Żukowskiej liczyłam na to, że moja ukochana para znów będzie razem. Doczekałam się tego po 10. latach, ale zdecydowanie warto było czekać. Od tego czasu scenarzyści nie oszczędzają Kulczyckich i bardzo dobrze, bo w ich wykonaniu świetnie ogląda się zarówno chwile szczęścia jak i drobne dramaty.
fot Atm Grupa




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ranking, dobrze zrobiony miło się czyta mam nadzieję że w wolnym czasie odpiszecie na komentarze fanom szkoda tylko że brakuje takich postaci i związków jak np Igor&Sabina ,Sabina&Natan bo skoro są wspomniane nieaktualne np.Nikola&Radek to chyba nie powiecie że nie mogliście dać tych dwóch lub którejś z tych par ?czy np.Daga& Mikołaj albo Lu8za&Mikołaj ,Igor&Izabela choć to jedna z tych mniej znanych ale znaczących w historii serialu para.No ale z tego co teraz zauważam pod tytułem to WASZE ulubione pary to OK każdy ma inne zdanie ale oprócz Radek&Nikola i Jowita&Radek no i może Kinga_Artur albo Tomeczek&Stasia(to żadna "para" tu do mnie nie przemawia bo wszystkie są za nowych scenarzystów i niektóre naprawdę dość beznadziejne jak np.Sabina&Aleks czy
    ta nieszczęsna Melka &Paweł o czym Wam pusalam) bo to i nich o Stasi i o Samym Tomku miałam Wam napisać w tym straconym komentarzu( więc jeszcze Oni tym bardziej mnie cieszy że się pojawili ,bo to Ci z tych młodych ale zdolnych a nie drewnianych aktorów) który mimo wczorajszego pobrania w kopię offine jest tylko kawałek który pod postem o Beatce wstawiłam mam nadzieję że przeczytacie ,odniesiecie się do tego co tam jest i coś doradzicie.Dziekuje jak zawsze i regularnie odwiedzam Waszego bloga a post oczywiście fajny ,ale...po prostu nie w Moim stylu nie z Moimi parami no cóż o gustach się nie dyskutuje może kiedyś zrobicie taki ranking dla fana np.Moje czy kogoś Innego kto by o to prosił te najulubiensze pary i też już zgodnie z cyfra troszkę mniej lubiane ale nadal bardzo żeby nie było mało tak jak u Was te 10-12 to bym spokojnie znalazła i wymieniła choćby te co tu w tym komentarzu i takie nietypowe jakby typu Agata&Igor czy Igor&Marzena(czyli komisarz Zuber) bardzo by mi o tych dwóch z Waszymi świetnymi opisami było miło to byłby najfajniejszy prezent np.na urodziny,imieniny. Oczywiście życzę dalszego rozwoju i serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie zauważyłam nawet jest tu kilka takich jeszcze co można powiedzieć lubię czyli "w miarę" bo te które uwielbiam to wiecie jakie a te z tych OK to jeszcze Grzegorz i Grażyna bo są od czasów 2012/2013 po dziś bez zmian i macie rację zawsze się wspierali czy to w rodzinnych dramatach czy powodzeniach albo Emilka&Bartek podobna sytuacja i od podobnego czasu 2012-2013-2014 itd z przerwami do dziś czy kultowi i niezapomniani jak już Wam pisałam Marysia&Paweł i z dawnych czasów to nie oglądałam ale słyszałam że byli Klaudia(dziś Luiza)&Mariusz i Malwina&Wojtek bardzo ciekawi.I odniosłam wrażenie że jak mi ODPISALISCIE że do Was najbardziej przemawiają czasy początkowe "Pierwsza miłość" czyli dlatego tak czuję daliście np.Kinge i Artura oraz Marysię I Pawła czy Klaudię i Mariusza i trochę par z "moich czasów" jak Nikola&Radek oraz Grażyna &Grzegorz czy Jowita&Radek ale wiecie czasy 2012/11 lub 2014/2015(I połowa) żeby dogodzić widzom z podobnymi poglądami jak ja i tym którzy Je po prostu kochaja/lubią a jednocześnie daliście te obecne pary typu Asia i Tymek ,Anna i Marian czy Wiktoria i Olek które np.do mnie kompletnie nie przemawiają tyle że Asia jest dość ładna ale wolałam ja z maja 2014 r w brązowych bardzo ciemnych włosach to pewne-Swoje ma ciemne i Wiktoria fajna bo z czasów Ryśka i dość ładna jest aktorka ją grająca-Halszka Lehman no i te za którymi niby Nic ale nie przepadam bo są wizytówką tego co się stało teraz z serialem pisałam Wam czyli Melka&Paweł i Sabina&Aleks, konczac myśl Wy dobrze pisaliście bo jesteście pozytywnie nastawieni i mimo że do końca też Wam czasem nie odpowiada to co jest teraz w serialu to staracie się patrzeć na optymistyczne momenty macie super podejście ja niestety nie i tak można podzielić moim zdaniem to co jest w tym poście na dawne czasy Marysi&Pawła które chyba najbardziej wolicie "moje" i mimo wszystko obecne bo trzeba się starać być tak neutralnie,obiektywistycznie żeby starać się nie narzekać i z nutką pozytywizmu nastawionym tego Wam gratuluję i życzę wszystkiego dobrego i rozwoju bloga pozdrawiam! Ps.pamietajcie o pomysłach fanów na kolejne posty i odpisywaniu na komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione pary to zdecydowanie Kinga i Artur oraz Jowita i Radek.:)
    Natomiast jeśli chodzi o Marysie i Pawła to nie jestem w temacie bo jeszcze ,,za tych czasów" nie oglądałam PM choć czasami do starych odc wracam szczególnie do tych z wątkami Jowity i Kingi. W powrót Pawła raczej nie wierzę (aczkolwiek nie wiem co wymślą scenarzyści ) bo Marysia prywatnie i Paweł za sobą nieprzepadają. Choć wiem że grało to 2 aktorów. Trzeba czekać.
    Ale dla mnie wygrywają zdecydowanie K&A i J&R<3

    OdpowiedzUsuń