środa, 26 lipca 2017

Co dalej z Sabiną?

Wakacje już w połowie i już wkrótce czeka nas kolejny sezon pełen Pierwszej Miłości. Najbardziej zajmującym naszych widzów tematem jest kwestia co dalej z Sabiną Weksler, która w finale poprzedniej serii została postrzelona przez ojca swojego ukochanego.
Ula Dębska, 2012 rok ATM Grupa
Choć do oficjalnych informacji jeszcze trochę czasu, my już dziś możemy Was uspokoić, że zarówno Sabina, Aleks jak i Kinga z Arturem przeżyją zamach Matejki. Na tym prawdopodobnie dobre wieści się kończą. Najprawdopodobniej w najcięższym stanie będzie Sabina, która własną piersią ocaliła przed postrzałem swojego ukochanego. Z doniesień mediów i prasy wynika, że Wekslerówna trafi do szpitala, w którym spędzi co najmniej kilka odcinków. Niektóre źródła podają również, że wspólniczka Artura nie tylko będzie walczyła o zdrowie, ale przez jakiś czas będzie przebywała w śpiączce. Przy jej łóżku na pewno czuwać będą rodzice i zakochany w niej Aleksander. Kiedy wybudzi się kobieta i czy atak Matejki zmieni coś w jej życiu dowiemy się jesienią.

21 komentarzy:

  1. Widzę że nowy post ale taki bardziej "bieżący" bo wspominkowy wiem że jest w drodze i przepraszam za za zawracanie głowy wiem już że jesteście zajęci:macie duże i ważne zadanie do zrealizowania na które gorąco czekam! I jak już będziecie mieć chwilkę to liczę i pewnie tak będzie że zaczniecie nadrabiać zaległości w odpisywaniu na komentarze.A tak to miałam nic nie pisać bo nie oglądałam tego sezonu nowego raczej też nie będę wiecie o tym ale to zdjęcie bardzo przykuło moja uwagę ,piękne czasy i zdanie że Sabina spędzi jakiś czas w szpitalu-licze że wszystko dobrze się skończy bo myślę czy jeśli to będzie ten szpital w którym pracuje Natan to
    ...może by wrócili do Siebie? Jakoś jakimś cudem? Byłoby super! Nie trawie tego "Aleksa",czyli kolejnego wynalazku nowych scenarzystów i właśnie zauważam niestety jakby "wymianę" obsady że starej na nową lub dawnym postaciom zmienia się charaktery o 360 stopni i są jakby całkiem kimś innym i ktoś gdzieś słusznie napisał że moglo być tak że to p.Rafal Mohr zrezygnował z roli Igora bo może cytuje"nie podobało Mu się co piszą nowi scenarzyści" ale ma na całe Boże szczęście otwarta furtkę do powrotu i liczę że Ja wykorzysta kiedyś ...może w tym sezonie?! I wracając sanie tak samo p.Krzysztof Kwiatkowski odtwórca roli Natana nie wiem czy Sam zrezygnował ale też nie tak "na stałe" żeby Jego bohater miał możliwość powrotu czy może to decyzja scenarzystow i może Chcial tylko się domyślał odszedł z podobnego powodu i na Jego miejsce ,i też Igora jako byłego ale partnera i męża Sabiny został dany ten cały Aleks to samo u Marysi zamiast Aleksa,Huberta a przede wszystkim Pawła jest Michał itd.chce się zmieścić w limicie znaków więc się już nie "rozwijam" ,możecie być spokojni i konczac wiem że te postacie niektóre jak np.wlasnie Michal,Melka pojawili się jeszcze za starych scenarzystów ale nie taki wtedy byłby Ich los z pewnością bo możliwe że Michał nie miał się związywać z Marysia? A Melka za dawnych scenarzystów nie byłaby z żadnym "Pawelkiem -wybawca"? No nie można tak gdybać pisałam Wam już o tym tego nie wiemy tak ja to widzę i rozumiem jeśli tak bo p.Rafala i p.Krzysztofa mieli ,mogli prawo odejść jak każdy-wiadomo a już tym bardziej jeśli widzieli co się dzieje w serialu więc odeszli z godnością i pozostały piękne wspomnienia...(to samo z tyczy się Dagi to już Wam opisałam dokładnie wprawdzie to scenarzyści i to dawni Ja uśmiercili ale jak pisałam odeszła we właściwym momencie...)I kończąc w kontekście tego posta to liczę gorąco że może coś się będzie działo tam z Sabina ,Natanem choć gdzieś czytałam że wyjechał z jakaś nowa dziewczyna do Afryki?? I nie mam pojęcia ile w tym prawdy jak już będziecie odpisywać liczę że mi powiecie co aktualnie w serialu dzieje się z postacią Natana,co robi .Mimo wszystko oby powróciły stare czasy tzw."renesans uczuć" cofający się do początku jak na zdjęciu wymazujacy wszystko np.zdrade z Radkiem te złe chwile i w Ich związku).Dziękuje bardzo czekam na post o Igorze już nie mogę się doczekać i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zastanawiam się czy moglibyście zrobić post wspominkowy przypominający i podsumowujący wiedzę o postaci Izabeli ,Henryka Stolarczyka ,Olgierda czy Natana właśnie?(Bo Agatę i Dage mamy już i pięknie wspomniane!)Byłoby niezmiernie miło! A informacji czy np.zdjec jak w przypadku Olgierda czy Natana by nie zabrakło!Na pewno taki post "miałby wzięcie" u użytkowników,czytelników i blogowiczów! I ciekawi mnie czy post o Igorze skoro jest taki duży jest jako postaci i w tym wspomniane Jego wszystkie kobiety czy o Samych romansach ,związkach ? No nic poczekam to się dowiem jestem bardzo ciekawa kiedy będzie i jak będziecie odpowiadać na wiadomości to uwzględnij IE informacje czy takie pomysły na posty mogłyby mieć realizację u Wszystkich.Dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
    2. Przepraszam za bledy :*uszglednijcie i nie u *Wszystkich a u Was sorki.

      Usuń
    3. Tak Natan wyjechał z nową dziewczyną za granicę.Było to w jednym z odcinków PM A aktor gra obecnie w serialu M jak miłość postać Jakuba Karskiego gdzie jest z zawodu policjantem. Ja tak samo nie lubię tego Aleksa.

      Usuń
    4. I dzięki a Ty jesteś z prowadzacych bloga?, Bo Oni mają symbol "nlo" coś takiego a Ty "anonimowy" tak jak Ja czyli rozumiem jesteś czytelnikiem użytkownikiem bloga?To bardzo dobrze tym Nas więcej tym lepiej właśnie o takie dyskusje w tym chodzi z kulturą i ważnymi informacjami dzięki.

      Usuń
    5. Tego bloga Ja nie prowadzę ale mam swoją stronkę i bloga. Zamieszczam tam newsy a tymi wspominkami się nie zajmuje zbytnio. Mam jedno takie podsumowanie losów Kingi i Artura. Wiadomo i nie ma za co.

      Usuń
    6. Fajnie spoko miło podyskutować bo zwykle nie mam z kim xD jak chcesz kiedyś pogadać o serialu to pisz albo możesz przejrzeć tutaj pod różnymi postami wspominkowymi moje bardzo długie komentarze pod postem o Dadze ,Agacie te długie i pod postem o Pawle Krzyżanowskim ,Stefanii i Patryku oraz Asi&Tymku te krótsze.Dzieki to czesc.

      Usuń
  2. Dzięki bardzo za odpowiedź ,M jak miłość też oglądam zawsze w pn i wy
    ale w to się nigdy nie wyciągałam tak jak w "Pierwsza miłość" nie mam też żadnych ulubionych aktorów czy postaci oglądam po prostu z przyzwyczajenia tak gdzieś od października 2013 roku prawie 4 lata z sentymentu i moja mama ogląda i świetna muzyka tam jest mnóstwo piosenek dzięki temu poznałam i tak na odstresowanie ,tak jest Jakub Karski ma teraz rozbudowany wątek, Krzysztof Kwiatkowski nawet tam bardzo pasuje do obsady i dobrze Sobie radzi z rolą i przykre to co się stało z Natanem trzeba liczyć że wróci!No a ten Aleks z tego co wiem to przecież tylko jakiś oszust Same kłopoty Sabina przez niego ma teraz będzie leżeć w szpitalu Natan był o niebo lepszy mimo że byli razem nudni jak ludzie pisali ale był On opiekuńczy troskliwy uczciwy(!) uratował życie Sabinie i z Nim już powinna zostać takie moje zdanie.Dziekuje i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *wtorki sorka za błąd

      Usuń
    2. Może rzeczywiscie Aleksander oszukal Sabine, ale szczerze ja kocha. Widac to, ja od samego poczatku wiedzialam, ze to dobry czlowiek. Ja takze bardzo lubilam Natana, byl wspanialym partnerem.. troskliwym, opiekunczym, ale nie skreslajmy od razu Aleksa. On sie zmienil, kocha Sabine szczerze, a ona jego. Mimo, ze popelnil sporo wielkich bledow to jednak milosc zwyciezyla, a Sabina przy nim jest szczesliwa. My jako fani powinnismy sie z tego cieszyc, a nie gdybac o Natanie. A co do postrzalu to Sabina nie bedzie w szpitalu przez Aleksa, a przez jego ojca. Przypominam, ze Aleks wycofal sie z planu i zniszczyl firme ojca, a nie Kulczyckiego jak bylo to ustalone. Sabina z wlasnej woli, z milosci rzucila sie i uratowala zycie swojemu ukochanemu, narazajac swoje. Piekny wyraz milosci.

      Usuń
    3. Masz rację i miło prowadzić tak dyskusję ,ale ja jeśli przeczytasz komentarze pod innymi postami ,bo głównie wszystkie prawie są moje ja nie oglądalam tego sezonu ,nie podoba mi się to co się stało z serialem więc nie uznaje żadnych tych "nowości" typu Paweł od Melki Aleks Sabiny itd.Ale na każdy zwiastun tygodnia czekam łudząc się że będzie lepiej streszczenia i blogi czytam a przede wszystkim dużo opinii ludzi gdzie spora część tych takich prawdziwych fanów dawnej ,dobrej "Pierwszej miłości" bardzo narzeka na poziom obecny serialu ,ja się zgadzam z tym niestety w 100% jak byś chciała możesz kiedyś przeczytać moje komentarze pod postem wspinkowym o postaci Dagi,Agaty,Patryka,Stefanii i tam gdzie są komentarze to będziesz wiedzieć jakie argumenty przemawiają na NIE z "Pierwsza miłością" póki co...Każdy ma Swoje zdanie ja Je oczywiście szanuje bo wiem że duża część osób co ogląda teraz nie oglądała od początku lub nie widziała lat 2012-2015(I połowa) -dawni scenarzyści)i zna tylko to co jest teraz czy od roku ,roku z kawałkiem poprzedniego sezonu to wtedy tym bardziej Ok a osoby oglądające dłużej też przecież mają prawo lubic i oglądać to co jest teraz o gustach się nie dyskutuje ja wolę Natana,Igora,Dage,Agatę -te dawne świetne niesamowite niezapomniane postaci odegrane po mistrzowsku a ktoś inny może woleć Aleksa,Pawła,Melke,itd.Wiec o tym co jest teraz średnio chce mi się pisać z Kim kolwiek bo choćby ,że nie oglądam i ktoś może napisać że oceniam pochopnie z nikąd ale tak nie jest co napisałam parę zdań wyzej.Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Rozumiem. Sama uważam, że aktualni scenarzyści robią wszystkiego za dużo, ciagle się coś dzieje, ale to jest trochę naciągnięte. Ciągle coś z Melką, która chyba nigdu nie zazna spokoju... Sabiną, której do tej pory były pisane same niepowodzenia i chwilowe związki, nie wiadomo czy Aleks będzie tym jedynym czy nie. Fakt, że porobili kilka dziwnych par, nie spodziewałam się, że Marysia będzie z Michałem, a Sabina z dzikiej, ciagle wpadającej w kłopoty buntowniczki, stanie się poukładaną bizneswoman. Nie twierdzę, że ocenia pani serial pochopnie, bo każdy ma prawo do własnego zdania. Ja osobiscie Aleksa ubóstwiam, ale Natana też bardzo lubiłam. Co do Agaty to uważam, że jej wątek był jedym z najlepszych w serialu, Dagę kochałam, a Igora szczerze nienawidzę, ale muszę przyznać, że doskonale odtworzył swoją rolę. Teraźniejsza Pierwsza Miłość nie jest zła, jest to nadal mój ulubiony serial,chociaż również uważam, że nic nie przebije niektórych wątków poprzednich lat. Również pozdriawiam.

      Usuń
  3. Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałam mimo że Nasze zdania są odmienne bardzo dziękuję za tą odpowiedz i za to "pani" to bardzo miłe i kulturalne z wszystkim co Pani napisala mogę się zgodzić święta prawda jedyne z powodu z Igora jest mi przykro ale rozumiem i mogę się w tym sensie jednym z cali zgodzić,że genialnie została ta postać stworzona(a samego Bohatera można nie lubić fakt zimny ,wyrachowany cyniczny dran ale z namiastkami dobra chwilami był np.danie Sabinie w tamtym roku rozwodu w końcu przekazanie nagrania z wypadku Dagi itd ale nie można zaprzeczyć odegrany ...idealnie przepięknie!)ale (!) p.Rafal Mohr odtwórca roli istny geniusz! A co wyprawia w teatrze! CUDA można kiedyś zobaczyć naprawę warto!Polecam! I tu dawni scenarzysci uwielbialam Ich, ta postac i to co niesamowitego stworzyli ale jak najbardziej rozumiem i szanuje Tych którzy oglądają teraz ja niestety nie wrócę do oglądania w tym sezonie ani już chyba NIGDY nie dam Sobie wmówić że to jest dawna "Pierwsza miłość", naprawdę i ja mam to do Siebie że bardzo ale to bardzo potrafię się rozpisać aż Twórcy Tego Bloga może bali się czytać xD ja tak mam bogaty język strasznie dużo poglądów do napisania i opinii w tym pochwał dla tak genialnych postaci aktorów duetów par serialowych a choćby się uparł, czy Nowi Scenarzyści to Nie stworzą drugi raz tego samego klimatu,odcinków,watkow nie przywrócą do życia Dagi , Agaty,Olgierda-Ojca Igora(O Nim wyżej nie wspomniałam bo nie wiedziałam od kiedy Pani oglada serial to...była brakuje slowa tak fenomenalna gra p.Andrzeja Grabowskiego na pewno Pani kojarzy tak zasłużonego i wybitnego aktora i ludzie się denerwowali że jak mógł zagrać cytuje "w czymś takim w takim dziadostwie i porażce" i nie mogę się z tym zgodzić p.Andrzej pokazal,ale taki Fenomen razem i to tu mam na myśli we wspólnym wątku na pewno p.Kojarzy skoro ma konkretną opinie na temat Igora wątku mistyfikacji Jego "śmierci" do którego potrafię wracać codziennie był świetny i idealnie odegrany od początku do końca! I konczac myśl razem z p.Aleksandra Kisio(Agata) ,Igorem(Rafałem Mohrem) tu też Sabina przecież brała udział w wątku (Ula Dębska) i policjanci prowadzący śledztwo w sprawie tego ukartowaneho zabójstwa Igora bardzo ich lubię uwielbiam choć nikt na Nich nie zwrócił uwagi i nie podziela Mojego zdania może jedna dwie osoby takie były też przez świetnych głównie teatralnych aktorów zagrane p.Dominike Łakomska(policjantka Zuber i kochanka Igora...to było ważne w tym wątku) i policjant Januszko(Maciej Wilewski) -aktor, pokazali że w zwykłym serialu telenoweli wręcz można stworzyć coś tak niepowtarzalnego genialnego to są po prostu Moje,Nasze perełki i postaci, watki.!I kończąc po prostu się nie da i poruszyłam w Moich innych komentarzach też o kwestie że jeśli te wątki nie raz zakończyły się wręcz jak dla mnie przedwcześnie (np.nieodzalowana śmierć Agaty,Olgierda ale bez tego nie byłoby innych genialnych wątków zupełnie zmieniłby się bieg historii np.w tej hali w maju 2014 r.Sabina z Ojcem Karolem mogłyby zginąć...więcej o tym pod innymi postami np.o Dadze) to jest taka ogromna świeżość potencjał wątku że w ludzie wręcz nie
    mogliby napisać że to Ich nudzi a byli tacy zawsze się znajdzie ktoś kto narzeka a Oni zareczam nawet w 1% nie stworzyliby czegoś tak genialnego!!I tutaj właśnie aktorzy fenomenalnie Sobie poradzili bardzo brakuje Tych
    postaci mimo że zostały uśmiercone za dawnych scenarzystów i jedyne do czego może się jeszcze Pani odniesc to kwestia postaci Olgierda-ojca Igora bezwzględny bez żadnych uczuć,ale bardzo ciekawy jego relacja z Igorem to przez Niego taki był bił Igora i Jego matkę ale tak świetnie odegrany to się ceni w czarnych charakterach aktor musi mieć "to coś"! Nawet jeśli nie lubi się postaci ,ale ja kocham i Olgierda,Igora,Agatę,Dage-onabarszo pozytywna postać super energiczna ,miła extra przyjaciółka to pod postem o Niej rozpisane dokładniej)i tu do Olgierda że bez uczuć zimny drań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy to nie jest tak,że ja Igora nie lubię tak po prostu... Muszę przyznać, że na początku lubiłam go, nawet kibicowałam jego relacji z Sabiną, cieszyłam się na ślub, ale potem gdy okazał się psychopatą i po tym wszystkim co jej zrobił, cieszyłam się, że zginął. I gdy zobaczyłam jak Agata rozmawia z tym blondynem łudząco przypominającym Igora (wiedziałam, że to ten sam aktor, ale próbowałam się wczuć w serial) to zastanawiałam się o co chodzi, czy Piotr jest jego zaginionym bliźniakiem... a potem się okazało, że upozorowanie śmierci i koszmar Sabiny powrócił i to ze zdwojoną siłą. Sabina od zawsze była moją ulubioną postacią, dlatego znienawidziłam Igora tak mocno jak ona. Śmierć Dagi, przetrzymywanie Sabiny i ta cała akcja mroziła krew w żyłach. Dobre było to, że w końcu dał Sabinie rozwód, przekazał nagranie, otworzył drogę do szczęścia... tylko, że najpierw dwukrotnie jej to szczęście odebrał. Aktor wykonał naprawdę kawał wielkiej roboty. Rafała Mohra ubóstwiam wręcz. Doskonale zagrane, scenarzyści się postarali. Mocno zrzyłam się z Sabiną dlatego teraz tak bardzo zależy mi na jej szczęściu. Dlatego kibicuję jej i Aleksandorwi, bo on szczerze się w niej zakochał i udowodnił to, narażając się ojcu. Zapłacił za swoje błędy wysoką cenę - prawie stracił Sabinę. Ale wracając do tematu... Olgierda, ojca Igora uważam za kogoś kto nie ma uczuć... to przez niego jego syn jest taki, a nie inny. Olgierd to naprawdę zimny drań. Ukłony w stronę pana Andrzeja Grabowskiego za doskonałe odegranie roli. Bardzo w wątu Igora podobała mi się "współpraca" Andrzeja i Karola Wekslera kiedy wspólnie obserowowali Kaczmarczyka

      Usuń
    2. Widzę właśnie sporo Pani wie o serialu, czytałam Pani komentarze pod postami.
      Ja też oglądam ten serial wątków jak zawsze sporo dużo się działo. Przyszli nowi scenarzyści i widać nie znają całej historii tego serialu. Z tego co wiem Ci nowi scenarzyści obejrzeli gdzieś może kilka odcinków . Napisali wątki tak trochę bez składu, naciągane to wszystko. Dawne wątki z Igorem co wiernie oglądałam bardzo mi się podobały,mocne sceny mrożące krew w żyłach. Bardzo tego aktora i samą postać lubię. Co do Agaty, Dagi nie przypadły mi do gustu w takim sensie,że Daga wiecznie się czepiała, krzyczała. Agata niby była czarnym charakterem ale miałam wrażenie jak by usiłowała grać jak np Pan Rafał wątek inny grała nieślubną córkę Wekslera. Nie będę się rozpisywała było porwanie,intrygi itd. Oglądając ten serial brakuje mi tych świetnych aktorów. PS. To jest tylko moje zdanie żeby nie było.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo chciałam także Pani/Panu odpisać ,bo p.Klaudii wyżej już odpisałam ,a ta wypowiedź nie odniosła się konkretnie tam więc napisałam słownie ,która do kogo.I chcę podziękować i poinformować ,że wiadomość ta wyżej taka OSTATNIA już długa jest nie tylko do p.Klaudii może także Pan/Pani ją przeczytać jak najbardziej w skrócie informuję tam ,że mimo iż udało mi się napisać kolejną bardzo długą wiadomość nie chce zabierać innym użytkownikom miejsca ,bo może to być nie w porządku Oni też chcą się wypowiedzieć ,wyrazić Swoją opinię jak My tutaj ,ale jeśli Pan/Pani czy p.Klaudia czy ktoś Inny, by chcieli jeszcze jakiś temat przedyskutować dotyczący wątków,postaci serialowych to ta wypowiedź jest tak obszerna iż zawiera wszystkie możliwe tematy chyba i wtedy całość lub po kawałku mogę wstawić.Cieszę się ,że tyle osób się wypowiada nie spodziewałam się tego ,ale to b.dobrze,super ,bo Blog staję się co raz bardziej popularny :) i dziękuję za Pana?pani zdanie to bardzo miłe i za to ,że chciało się panu/pani czytać komentarze przepraszam jeśli zabrałam czas iż stamtąd zna na pewno Pan/Pani moje poglądy co do serialu jego aktualnej sytuacji,bohaterów np.jak Igor,Agata wiec chyba nie muszę już tu tego pisać i dziękuje za Pana/pani obiektywne,kulturalne wyrazoone zdanie ,=ja np.Dage bardzo lubię i tęsknię może była troszkę krzykliwa ,ale była super oddaną,wierną,pomocną przyjaciółką całą paczkę wręcz na barkach swoich nosiła tak ludzie pisali się z tym zgadzam Agatę kocham :)) Igora tak samo:)) byli ,są i zawsze będą dla mnie fenomenalni ,kultowi codziennie wracam prawie do tych odcinków z Nimi a Sami aktorzy to już...rarytasy niebo! jak na mnie to krotko się odniosłam do Pana/Pani odp. i przeraza mnie poruszona kwestia ze nowi scenarzyści może kilka odcinków to straszne ;/ :( aż szkoda się denerwować trzeba pamiętać ze to serial co napisałam wyżej w wypowiedź do p.Klaudii i idealnie a krotko Pan/Pani to ujęła ,ze napisali bez składu ładu a ze już minęło trochę czasu od rozpoczęcia ich "kadencji "przybyło nowych widzów nie znających dalekobieżnie czy od początku serialu to nie widza Oni różnicy podoba im się to co jest teraz to smutne;( ;/ bo może się podobać ALE jeśli ktoś znał cały serial a nowi scenarzyści tworzą, tworzą teraz jakieś cuda jak ja to mowie Pawły Melki Sabina,Aleks i już dawniejsze czasy choćby z przed 2 lat jeszcze dawnych scenarzystów się zacierają tak ja uważam i przez to ludzie nie widza różnicy. Dziękuje za tą przykrą ale informacje ,bo tak tez czułam może Pan/pani napisać skąd taka dana chętnie przeczytam więcej ale jak pisałam wyżej będę teraz krotko odpisywać to nie sensu aż tak się rozpisywać a jeśli by ktoś chciał jeszcze dyskutować wstawię ta moja b. długą wypowiedź którą mam zapisana tylko skopiować i kasować ,żeby podzielić na wiadomość ze względu na limit znaków to bardzo męczące,bo początkowo dziś siedzę i chcę wstawić ale..nie to jest naprawdę za długie tym razem trzeba dać szanse innym .I szanuje Pana/Pani zdanie oczywiście mi także brakuje tych świetnych,cudownych b.zdolnych aktorów światowej klasy ale co poradzimy takie życie jak odpisali mi autorzy ostatnio może kiedyś wrócą jakimś cudem Agata,daga czy Igor a nawet Natan? Trzeba w to wierzyć!Oni żyją maja największą szanse na powrót.Dziękuję więc bardzo za odpowiedź przepraszam za tak długie komentarze życzę miłego weekendu i dnia oraz zapraszam na Bloga ,gdyż szykowany jest podobno duży post o Igorze tak mi napisali autorzy tego Bloga i zachęcam do dalszych wypowiedzi też pod innymi postaci oraz pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    4. Spoko i na prawdę nie ma za co. Żeby nie było Ja Pani nie tutaj nie rozkazuje jakie ma Pani pisać posty mogą być takie długie. Widać ogląda Pani też ten serial wiernie jak Ja pamięta Pani te wszystkie wątki z Igorem itd. Co do Dagi owszem była przyjaciółką Sabiny, Jowity ale te jej zachowanie mi się nie podobało,że była taka krzykliwa. Pomóc umiała jak potrafiła. Także przepraszam jak Panią uraziłam swoją wypowiedzią nie chciałam żeby się ktoś pogniewał. Co do postaci Igora to słyszałam,że wróci jeszcze do PM. Ja również Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za tak obszerną ,mądrą,obiektywną odpowiedź to bardzo miłe tak samo to,że widzę niżej ktoś też się wypowiedział dziękuję bardzo.Mam napisany taki bardzo długi wręcz"poemat" to by wyszło na 10 może komentarzy jeszcze więcej może niż pod postem o Dadze,Agacie,Beacie ,ale stwierdzam ,że może to być nie fair wobec innych użytkowników tyle miejsca to by zajęła,te komentarze lepiej krótko starać się odnosić do danych kwestii a tekst mam przygotowany ,ale bardzo długo schodzi Jego kasowanie tu w komentarzu ,żeby się zmieścił w limicie znaków ,nie chce tak "zaśmiecać" bloga ,ale jakby Pani czy kto kolwiek chcieli kiedyś podyskutować w jakiejś kwestii np.postaci,wątku,aktorów itd. to tam chyba udało mi się zawrzeć wszystko co możliwe wtedy wkleję całość lub tylko kilka takich wiadomości wydzielonych z tego bardzo długiego tekstu ,który wczoraj widząc Pani bardzo fajną,długą,ciekawą odp.udało mi się stworzyć przez kilka godzin! Ale to jednak tylko serial trzeba o tym pamiętać nie jest to też zdrowe tyle przebywać przy telefonie,komputerze czy tablecie itd.wtedy ,jeśliby ktoś chciał mogę wstawić ,jeśli nikomu ,by to nie przeszkadzało ani autorom bloga,bo ja nie znam się za bardzo ,ale być może jeśli będzie za dużo komentarzy to np.strona wolniej może się otwierać? nie wiem może mogłoby tak być ,więc spokojnie trzeba dać szansę innym ,aby się wypowiedzieli po to są komentarze.Więc bardzo dziękuję za taką miłą,kulturalną dyskusję i czytając moje komentarze te i inne zna Pani Moje zdanie w tych tematach poruszonych w Pani wypowiedzi i to z czym się zgadzam ,ze dobrze ,ze Igor zrobił coś pozytywnego dla Sabiny nie mniej jednak wolałam odwieczną walkę pt."Igor vs Wekslerowie" ;) ( z pani wypowiedzi ustosunkuję się jeszcze do też można powiedzieć lubię Sabinę jest oznaką,"wizytówką" dawnych lat choćby z Igorem,Agatą ,więc nie może zginąć i z obecnych perypetii serialu tylko Jej wątek mógłby Mnie właśnie zainteresować i także podobało mi się ta jakby "obserwacja" Igora przez Karola i Andrzeja Sami genialni aktorzy w takim trio! Pięknie!tyle tu chciałam napisać) takie moje zdanie i kończąc zgadzam się wielkie ukłony,pochwały dla wspaniałych,genialnych,fenomenalnych,niezastąpionych aktorów m.in p..Rafała Mohra czy p.Andrzeja Grabowskiego którzy razem w duecie po prostu byli PERŁAMI! tego serialu!O tym w ogromnym rozwinięciu mam w tym swoim napisanym tekście ,bo wiedziałam ,że Pani szybko odpowiedziała,a na początku tego nie zauważyłam i zrobiłam Sobie przerwę z pisaniem i to co jest na górze jest urwaną wypowiedzią to ostatnie zdanie ,gdzie mam jeszcze bardzo dużo szczegółów ,ciekawostek,faktów postaci Olgierda ,ale i Igora nawet Dagi,Wekslera,Agaty ,policjantów prowadzących śledztwo w sprawie ukartowanego "zabójstwa" Igora ,którego przecież nie było,więc przepraszam za to ,ale Pani widzę ma Swoje zdanie na temat tych postaci ,a to bardzo dobrze ja je szanuję,ale właśnie uważam ,ze nie trzeba aż tyle pisać może to nie jest dobre czy aż tak potrzebne ,bo zajmuje bardzo dużo czasu,energii i trzeba dać szansę na wyrażenie Swojego zdania Innym użytkownikom ,więc bardzo Pani dziękuję na razie chyba tak jakby zamknę tą dyskusję na Bloga cały czas zaglądam upatrując obiecanego przez autorów Bloga postu o Igorze pisali ,że będzie duży stąd myślę ,ze pracę trwają ,bo o takiej postaci można multum napisać ;) :) ,więc zachęcam do odwiedzania Bloga ja jak będę odpisywać to krótko na temat ,maksymalnie taką ilością jak Pani mi teraz na poprzednią wiadomość :) ,więc dziękuję bardzo życzę miłego weekendu i dnia i przepraszam za tak długie i tak wcześniejsze komentarze,jeśli to pani zabrało czas i ,jeśli chciała Pani jeszcze kontynuować dyskusję ,ale może faktycznie nie ma co aż tak bardzo się rozpisywać zdrowie ważniejsze ,a siedzenie tyle przy urządzeniach niestety troszkę szkodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj dokańczam ,bo znów te kilka znaków za dużo ,więcdziękuję bardzo życzę miłego weekendu i dnia i przepraszam za tak długie i tak wcześniejsze komentarze,jeśli to pani zabrało czas i ,jeśli chciała Pani jeszcze kontynuować dyskusję ,ale może faktycznie nie ma co aż tak bardzo się rozpisywać zdrowie ważniejsze ,a siedzenie tyle przy urządzeniach niestety troszkę szkodzi ;/ ,a Swoje poglądy na dane tematy,bohaterów,wątki serialowe już znamy bardzo dobrze ,więc teraz ,jeśli będę odpisywać to tak skromnie,w normie i limicie znaków,aby nie zabierać Innym miejsca na Blogu i szansy wyrażenia Swojej opinii.Dziękuję bardzo,życzę miłego dnia i pozdrawiam serdecznie!ps. to do pani Klaudii nie wiem jak się mam zwrócić ,więc skorzystałam z nicka ,przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie ma co już roztrzęsywać tematu. Znamy swoje zdania i żadna z nas ich nie zmieni. Dziękuję Pani za tą dyskusję. Cieszę się, że to była miła dyskusja, dzielenie się poglądami, a nie burzliwa kłótnia pełna wulgaryzmów. Również pozdriawiam.

      Usuń
  6. Bardzo mi miło również pozdrawiam niestety pisze na telefonie i emotikony wesołych buziek się nie pokażą ale wyrażam to słowami bardzo fajnie się dyskutuje a to ważne we współczesnych czasach bo jak czytam co ludzie wypisują czasami to jak to się mówi "tracę wiarę w ludzkość" ale na szczęście, tu jest b.w porządku a zamiast siedzieć tyle przed komputerem czy telefonem lepiej spędzić czas na świeżym powietrzu jest taka piękna pogoda i tego Pani życzę do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń