niedziela, 2 lipca 2017

2. lipca-potrójne urodziny na planie PM

Dziś 2. lipca swojw urodziny obchodzi aż troje aktorów Pierwszej Miłości? Koniecznie sprawdź z nami kto dziś świętuje i jak zmieniali się przez lata gry w serialu :).
Tego dnia przypadają 70. urodziny Karola Strasburgera, który od 9. lat wciela się w postać Karola Wekslera. Patrząc na zdjęcia aktora trudno dostrzec na nich jakiekolwiek dowody na upływający czas. Pan Karol wciąż jest w formie i nadal można spotkać go podczas gry w tenisa. Z naszej trony chcielibyśmy życzyć Panu Karolowi wszystkiego co najlepsze. Przede wszystkim dużo zdrowia i niesłabnącego poczucia humoru. Sto lat w miłości i świetnej formie.
Również 2, lipca na świat przyszła Maria Pakulnis, która w tym roku świętuje 61. lat. Mamy jednak wrażenie, że dla aktorki czas się zatrzymał i od lata raczy nas delikatnością i młodością przepięknej kobiety.  Jako serialowa Aneta jest związana z Pierwszą Miłością od samego początku. I chociaż po drodze miała kilka przerw w odgrywaniu tej roli, scenarzyści ponownie postanowili wrócić do jej postaci. Z okazji urodzin chcielibyśmy życzyć Pani Marii dużo radości z każdej chwili życia, otaczania się wspaniałymi ludźmi. Obyśmy jak najczęściej mogli oglądać ją na ekranach.
29. lat temu na świecie pojawiła się Joanna Opozda. Aktorka i była modelka od 6. lat występuje w Pierwszej Miłości, gdzie jej Jowita przeszła ogromną metamorfozę. Joasia jest na początku swojej kariery, więc chcielibyśmy przede wszystkim życzyć jej ciekawych propozycji zawodowych i aby w pędzie za karierą nie zagubiła swojego "ja". Wytrwałości w robieniu tego, co kocha.



4 komentarze:

  1. Super post :) ciekawe czy jeszcze kiedyś taki będzie z urodzinami aktorów?może ktoś się jeszcze urodził w tym samym czasie,z ciekawości sprawdzę i wtedy będzie to kolejna z propozycji na interesujący post :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich przypadków jest kilka i kolejny mamy już zaplanowany i to jeszcze na ten miesiąc. Również pozdrawiamy

      Usuń
    2. O super bardzo fajnie ja mam taki plan ,że Sobie dzisiaj siadam i zapisuje daty urodzin wszystkich aktorów z "Pierwszej miłości":) Tych co byli kiedyś typu w 2004-2005 rok ,których w ogóle nie znam ,ale może akurat "sparują się" z osobami które lubię (2012-2015 r.)i może podsunę Wam jakiś pomysł?:)To do zobaczenia byłam ciekawa czy dziś będzie jakiś post i czekałam ,ale może nie macie czasu-rozumiem to ,ogólnie zauważam taka prawidłowość 4 posty na tydzień w tym 2 bieżące i 2 wspominkowe choć niekoniecznie bo np.Radek&Jowita czy Marysia są nadal przecież w serialu ,ale nie jest to o tym co będzie w następnym sezonie(np.post o Karolu wtsadzajacym szpital),a o tym co było np.13/14/15r i już nie wróci;(,więc warto wspominać,dziękuję Wam za to. Pozdrawiam,miłego dnia życzę!

      Usuń
  2. Mam propozycję na post o urodzinach !Nie wiedziałam gdzie zapisać i po wnikliwym przeszukiwaniu wszystkich miesięcy mam takie (myślę że pamiętacie jako autorzy Bloga jakie grali postaci jak nie to piszcie to przypomne :) ):22 sierpnia myślę że zdążycie to urodziny potrójne :):Hubert Jarczak,Barbara Kurdej-Szatan,Alzbieta Lenska(Oni grali w "Pierwszej miłości") i na wrzesień 21 września urodziny:Mateusz Banasiuk ,Magdalena Górska i również grali/grają,bo Mateusz gra przecież Radka ,więc na pewno te urodziny wypada umieścić :).Pozdrawiam i liczę,że odpiszecie w wolnym czasie czy akceptujecie te propozycje i ,czy to te mieliście na sierpień,bo było też 10 sierpnia żałuję że wcześniej Wam nie napisałam p.Magdalena Margulewucz-grala nasza Stefanii to będzie można na przyszły rok oraz Barbara Kałużna :) mam też na styczeń,luty,listopad,grudzień to podam w przyszłym czasie przy którymś poście ,bo to dopiero na przyszły rok ,a listopad jeszcze na ten ,miłego dnia mam nadzieję,że docenicie ile czasu i wysiłku poświęciłam na spisanie całej obsady i wszystkich dat urodzin przeszukanie :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń