środa, 12 lipca 2017

15. znanych osób, które grało w PM

Nic tak nie przyciąga przed telewizory jak obecność znanych i lubianych. Scenarzyści Pierwszej Miłości doskonale o tym wiedzą, dlatego od lat zapraszają do serialu przeróżne osobistości. I tak oto w PM grali już znani aktorzy, muzycy, sportowcy czy miss!


1.Przemysław Saleta
Znany bokser pojawił się w wątku Anny Bilewskiej i wcielił się w postać jej narzeczonego-Kacpra. To właśnie jemu Ania uciekła sprzed ołtarza w towarzystwie niezawodnych Bartka i Patryka.
2.Mandaryna
W rolę jednej z licznych partnerek Artura Kulczyckiego wcieliła się piosenkarka i była żona Michała Wiśniewskiego Mandaryna. Blondynka w serialu wcieliła się w piosenkarkę i aktorkę, którą Artur poznał na planie serialu, w którym grał.
3.Marcelina Zawadzka
W 2014 roku w serialu pojawiła się również Miss Polonii 2011. Piękna blondynka zagrała Alicję, pielęgniarkę, a później również narzeczoną Karola Wekslera.
4.Krzysztof Ibisz
Znany wszystkim polsatowski dziennikarz i prezenter telewizyjny wcielił się w postać 40-letniego prawiczka, Ireneusza, który przybył do Wadlewa w poszukiwaniu swojej ukochanej narzeczonej, Aurelii.

5.Sasha Strunin
Kolejna piosenkarka na planie i również jako piosenkarka. Rok po wydaniu swojego głośnego singla "To nic kiedy płyną łzy" pojawiła się w Pierwszej Miłości jako młodziutka piosenkarka Kalina, której ochroniarzem został Paweł Krzyżanowski.
6.Waldemar Kasta
Nie tak dawno mogliśmy oglądać znanego rapera jako Wereszko, ochroniarza Teda.

7.Otylia Jędrzejczak
Chyba najbardziej utalentowana i znana polska pływaczka w 2013 roku zagrała w serialu samą siebie. Uwikłana w wątek serialowej młodzieży. Za sprawą zrządzenia losu została nauczycielką pływania Nikoli, a następnie świadkiem na ślubie swojej podopiecznej.
8.Jarosław Jakimowicz
Słynny młody wilk wcielił się w postać polityka, Romana, który swego czasu nieźle namieszał w życiu i w sercu Emilki.
9.Mariusz Totoszko
Wokalista zespołu Volver na parę tygodni zasilił skład obsady Pierwszej Miłości w 2014 roku. Jako gangster o pseudonimie Rekin przysporzył niemało kłopotów Filipowi, mężowi Beaty.
10.Barbara Kurdej Szatan
Zaledwie kilka lat temu słynna blondynka z Playa pojawiła się w Pierwszej Miłości jako Agnieszka córka znajomego Grzegorza. Śliczna dziewczyna w mundurze wywarła ogromne wrażenie na Błażeju i Mikserze.

11.Michał Milowicz
W Pierwszej Miłości wcielił się w słynnego piosenkarza lat 80. Cypriana Novaka. Mężczyzna odwiedził Wadlewo i próbował odkupić gospodarstwo Śmiałków.
12. Robert Gonera
Ku zaskoczeniu wszystkich znany aktor został skromnym zakonnikiem, bratem Tomaszem. W serialu był obecny w latach 2010/2011 i pomagał w znalezieniu celu w  życiu, Majce oraz zaprowadzić spokój w Wadlewie.
13. Aleksandra Hamkało
Obecnie jest uznawana za jedną z najzdolniejszych aktorek młodego pokolenia. Niewielu pamięta, że na przełomie 2007 i 2008 roku zaczynała właśnie w Pierwszej Miłości jako Agnieszka dziewczyna Mariusza.
14. Hubert Urbański
Znany prezenter i prowadzący słynny program "Milionerzy" przez kilka miesięcy siał postrach w Wadlewie jako przestępca i lichwiarz Damian Skowronek.
15. Renata Kaczoruk
Ostatnio o modelce i narzeczonej Kuby Wojewódzkiego było bardzo głośno. To właśnie wtedy media powyciągały informacje, że kobieta w przeszłości zagrała w PM jedną z licznych partnerek Artura Kulczyckiego.
fot ATM Grupa

11 komentarzy:

  1. Nie wiedziałem gdzie do Was napisać mam pytanie czy można poprosić o post o konkretnej postaci czy wątku? Mam parę propozycji które wiem że miałyby "wzięcie" ☺ i cieszyłyby się zainteresowaniem.Prosze odpiszecie i zgodzicie się.A tak po za tym EXTRA blog!������.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz napisać w komentarzu lub u nas na Facebooku 😊Na pewno weźmiemy pod uwagę wszystkie propozycje 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ale mogę tylko tu w komentarzach bo nie mam Facebooka i mieć nie będę.Dziekuje za odpowiedz.��Czy mogę teraz pisać te propozycje?����

      Usuń
  3. I takie pytanie dlaczego mi zamiast tych Buzek co Wam pokazują się trojkaty ze znakami zapytania tak to u mnie się wyświetla i nwm czemu ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne podaj ;) co do emotek to pewnie kwestia innych rozszerzeń 😸

      Usuń
    2. O fajnie bo dziwnie się czuję jak nikt nie odpisuje na post a pozostało mi kilka takich np. Pod postem o postaci projektantki Dagi nikt mi nie odpisał i pod Top Czarne Charaktery(to genialny post właśnie w moim typie ale zabrakło tam kilku mniej znanych ale kilku bardzo istotnych czarnych charakterów np. Postaci Olgierda Kaczmarczyka-prawnika,OJCA Igora(To on zajął nmr 1 w Top Czarny Charakterów za co serdecznie dziękuję bo to bardzo dobra decyzja i ranking db zrobiony i przepraszam za to że ten post jest taki długi ale fajnie by było i to bardzo jakby czy w tym rankingu ale nie musicie już nic zmieniać ale w innym poście z rankingiem było kilka czarnych wspaniałych charakterów dla niektórych mało znanych niepamiętnych niby nieznaczących a świetnych i genialnie zagranych a pojawiających się w jednym wątku mistyfikacji śmierci Igora Kaczmarczyka np. Olgierd właśnie (to ważna postać była dziwię się że nie została umieszczona w rankingu a Zosia partnerka Artura która miała tylko 1 "czarny" wątek była i zajęła ostatnie miejsce bo nie była faktycznie znaczącą postacią ale przed nią powinien być Olgierd i policjanci prowadzący śledztwo w sprawie "zabójstwa" Igora którego nie było bo to była mistyfikacja o której już wspomniałam/em i nie podaje więcej szczegółów+np. Imion tych policjantów ale jeśli trzeba jasne,podam ale widzę że znacie serial od A-Z są posty o nsjszegolowszych rzeczach i czuję że znacie go od początku do teraz więc poczekam na wspomnienie tego wątku i tych postaci i rozwinięcie rankingu czarnych charakterów bo były ważniejsze od Zosi zapewniam Was choćby Agata i Olgierd ale i policjanci a właściwie policjantka ona odegrała ważną rolę mam nadzieję że będziecie wiedzieć o kogo chodzi dziękuję bardzo i prosze , odpowiedzcie tylko na ten post że przeczytaliście i znacie te propozycje :))to dla mnie bardzo ważne i sory za długi komenyarz.

      Usuń
    3. Na razie w planach mamy na pewno inne rankingi, ale faktem jest, że czarnych charakterów w PM dostatek, więc bardzo możliwe, że jeszcze ten ranking doczeka się kontynuacji.

      Usuń
  4. O super no taka postawa jest bardzo fajna że odpisujecie fanom ale ja rozumiem że jestem natretny/a przepraszam tak już mam Nie raz na wielu stronach odpowiadają tzw "roboty" lub prawdziwe osoby ale tak bez życia ,serca że aż smutno czytać ale tu widzę tak nie jest na szczęście i szanujecie czytelników postów i całego bloga.Wiec zapytam przeczytaliście cały ten mój komentarz tu o czarnych charakterach ,rankingu(tak dla pewnosci) i po prostu możecie czasem tylko dać znać że przeczytaliście mój komentarz to bd spokojniejszy/a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaliśmy :) Dziś akurat znaleźliśmy czas i odpisujemy na zaległe sprawy, ale niedługo znikamy, bo też mamy swoje życie :). Ale pilnemu czytelnikowi możemy zdradzić, że w przyszłym tygodniu nie zabraknie kolejnych wspomnień. Nowy post prawdopodobnie już w poniedziałek

      Usuń
    2. Przepraszam,am pewnie już nie macie czadu odpowiedziec ale mam problem w komentarzach jest lit znaków 4096 mam jeden taki komentarz pobrany już na telefon na razie do siebie wzięty żeby nie zginął bo poświęciłam/em mi wczoraj 5 h chciałam/em Wam coś bardzo ważnego przekazać :( i teraz nwm jak go wstawić nie macie mejla? Szkoda to jak będziecie mogli to załóżcie nie można tego jakoś inaczej napisać ? To naprawdę ważne lub czy ma coś do rzeczy jako kto odpowiadamy bo ja mam anonimowy a mogę ostatecznie IE konto google dać bo tam mam to pobrane czy wtedy liczba znaków się zmienia? Błagam kiedy tylko tu będziecie odpiszecie. ??

      Usuń
  5. Super więc ja (jak to ja za co sorki ( bd pisać a Wy jak znów "wrócicie" to szczegółowo przeczytacie mam nadzieję moje komentarze pojawiające się w czasie Was,ej nieobecności i wtedy odpiszecie na zaległe sprawy :).W tym komentarzu przepraszam też za błędy tzw"literówki" pojawiające się w moich komentarzach klawiatura mi źle podpowiada a nie pamiętam jak tą funkcję wyłączyć i nie zawsze,e zauważa i poprawie wszystkie,takie błędy więc przepraszam.

    OdpowiedzUsuń