czwartek, 27 lipca 2017

Nowa postać, Ksawery to policjant na rowerze!

Jak się okazuje jesienią Wadlewo zyska nowego policjanta. Czy Ksawery godnie zastąpi nieodżałowanego Ryśka?


Po wakacjach grono aktorów „Pierwszej miłości” nieco się powiększy. Już we wrześniu w Wadlewie pojawi się Ksawery Jarząbek, policjant z sąsiedniej wsi. W tej roli zobaczymy Marcina Rogacewicza. Możemy zdradzić, że Ksawery wywoła spore zamieszanie. Co już o nim wiadomo? Jest jedynym czynnym funkcjonariuszem w okolicy. Dobry i nieco naiwny człowiek. Drzemie w nim służbista, ale często wychodzi z niego gapa. Jest niezwykle przystojny, czym wpada w oko Malwinie (Agnieszka Wielgosz). Kiedy Ksawery dowiaduje się, że jego posterunek ma zostać zlikwidowany, czuje się niepotrzebny. Malwina wykorzystuje okazję i zostaje jego pocieszycielką… 
Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” od 4 września o 18.00 w Polsacie.


                                                               fot ATM Grupa

5 komentarzy:

  1. Swoją drogą bardzo trudno będzie mi się oglądało Maliwne u boku innego faceta. Bo jak wcześniej pisałam moją ukochaną parą jest Malwina z Wojtkiem. Mam jednak nadzieję że Wojtek pojawi się nieco później i zawalczy o Malwine hah <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię Wojtka i Malwinę oby wrócił a żadnych takich nowych postaci "nie trawie" na siłę próbują zastąpić dawne, niezapomniane,kultowe jak właśnie Rysiek i nikt Go godnie nie zastąpi oby jeszcze wrócił do "Pierwsza miłość" brakuje Go z Wiktoria ten Olek to porazka niestety ,ale pożyjemy zobaczymy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nie rozumiem co się dzieje z Piotrkiem Głowackim? No czemu go nie ma tyle czasu w Pm :// Możliwe że odszedł na zawsze? :((

      Usuń
    2. Znaczy tak, ja pojęcia nie mam nie chce się rozpisywać ja "Pierwszej miłości" już nie oglądam i nie żałuję krótko mówiąc to dno w czystej postaci ale Wojtka,Ryśka Malwinę dawne postaci zawsze lubiłam a jakby Wojtek wrócił z braku laku mogę zacząć oglądać xD ale jakby Igor, Agata,Daga wrócili...to wtedy jasne że TAK !szkoda bardzo że Daga i Agata nie żyja jeśli chcesz wiedzieć czego nie oglądam warto przeglądać komentarze pod postem o Beacie,Agacie,Dadze wszystkie moje i wtedy się dowiesz poziom spadł bardzo i właśnie takie postaci jak Wojtek,Igor,Natan,Daga,Agata znikają a nowi scenarzyści tworza to co tworzą bez składu i ładu,parodia ,tego sezonu nie oglądałam ale poprzedni już tak za nowych scenarzystów i bardzo żałuję jedyny wątek w miarę to Sabina&Radek/Natan i potem powrót nagły Jowity burzący wszystko i "Kaśka" tak Jej pomagający i ta Jego Kasia fajne sceny ale tylko fajne bo 2013/2014/2025(tylko I polowa() o to była"Pierwsza miłość" szczególnie z tymi postaciami które wcześniej wymieniłam! Aktorzy prawdziwe perły takie duety bo.jak p.Rafal Mogę(Igor) i Jego Ojciec Olgierd szanowany wielki aktor p.Andrzej Grabowski cudowne czasy!Ale kończąc i wracając do tematu to Wojtek był świetny te Jego akcje w 2014 r z pozyskiwaniem wody Alpaka Seweryna niebo!To byli właśnie dawni scenarzyści ,pole am ale tamte odcinki np.2013/2014 najlepsze czasy "Pierwsza miłość" to nie tylko moje zdanie a pod tamte posty polecam zajrzec nie tylko na komentarze bo Same posty extra autorzy Bloga są genialni(!) Ale na nie też a Wojtka więc jak najbardziej lubię jakby wrócił razem z Ryśkiem super by bylo ale Rysiek już był widziałam w zwiastunie mimo że nie oglądałam odcinków w grudniu 2016 r.teraz parę miesięcy temu i...gdzie ten Dawny Rysiek wierny max Wiktorii świetny policjant z dziarskimi tekstami a co zostało facet z nowa kobieta z którą ma dziecko a tak kochał Wiktorię :/ dno ,szkoda wielka szkoda ale mimo wszystko liczę że się jeszcze pojawi On i jak najbardziej Wojtek czy no.rodzuce Bartka to bardzo rzadko pojaztwane a jak barwne postacie.Dziekuke ,życzę miłego wieczoru i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Sorki za bledy klawiatura przestawia Pan Rafał Mohr nie mogę i nie *pol eam a polecam i spokojnie Wojtek na pewno jeszcze wróci nie słyszałam aby aktor odchodził pozdrawiam.

      Usuń