środa, 2 sierpnia 2017

Nasz wywiad z Piotrem Gawron-Jedlikowskim "Gawron wystartował"

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy małą niespodziankę. Oto nasz najnowszy autorski wywiad z Piotrem Gawron-Jedlikowskim, czyli serialowym Tymkiem. Zapraszamy do lektury :).
W Pierwszej Miłości wciela się Pan w nieśmiałego mechanika samochodowego, Tymka. Co sądzi Pan o swoim bohaterze?
-To już nie nieśmiały Tymek a odważny Tymoteusz, który umie zawalczyć o szczęście swoje i swoich najbliższych.  Uwielbiam i podziwiam gościa! Z brzydkiego kaczątka powoli staje się pięknym łabędziem... z szopą na głowie i nieuleczalną hipochondrią, ale jak to mówią no body is perfect.

Czy pamięta Pan swój pierwszy dzień na planie serialu? Jak przyjęła Pana ekipa?
-Ekipa jest super! Od początku panuje tu świetna atmosfera. Bycie na planie to prawdziwa przyjemność i dobra zabawa!

Widzowie pokochali duet jaki stworzył Pan z Pauliną Gałązką. Co czeka Asię i Tymka w nowych odcinkach?
-Jest to szalona para i świetnie mi się gra z Pauliną. Co się będzie działo zdradzać nie mogę ale jedno jest pewne. Nudno nie będzie. Oj na pewno nie ! Śledźcie Instagram (klik) tam czasem jakieś małe zajawki się pojawiają !


Czy ma Pan jakiś pomysł na wątek dla Tymka? Może Pana bohater powinien przejść jakąś wewnętrzną przemianę?
-Mój bohater cały czas się zmienia i to dla mnie jako aktora jest najlepsze. Mam w głowie kilka pomysłów, ale póki co tyle się dzieje i będzie działo, że nie ma czasu na ich realizację. Ale kto wie co przyniesie czas. 

Czy udział w PM zmienił coś w Pana życiu?
-Zdecydowanie tak. I to na wielki plus. Już sam casting pokazał mi, że jak się chce to można wygrywać. Nabrałem wiary w siebie i zacząłem odnosić kolejne sukcesy. Niewątpliwe zaczyna się czas, w którym zaczynam rozwijać skrzydła. Musiało się to kiedyś wydarzyć, w końcu nazwiska nie oszukasz! Gawron wystartował ! 

O jakiej roli Pan marzy i kto jest Pana aktorskim autorytetem?
-Po prostu lubię i chcę grać. Każda rola jest wielkim wyzwaniem i myślę, że życie samo zaprowadzi mnie do tych ról, które mam zagrać. Tym co to będzie niech się zajmie energia wszechświata. Ja to po prostu zagram

Lato w pełni. Czy ma Pan jakieś wakacyjne plany?
-Planem na to lato jest praca, która fajnie, że jest. Na wakacje przyjdzie czas później.

Gdzie można zobaczyć Pana poza Pierwszą Miłością?
-Zapraszam do Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu na spektakl 3 muszkieterowie gdzie wcielam się w postać d'Artagnana oraz na spektakle grupy IMPROATAK, z którą jestem związany od początku jej istnienia.  Jeśli lubicie improwizacje to to na pewno rozrywka dla Was! Gramy, śpiewamy, tańczymy w całej Polsce. Śledźcie nas na Facebooku (klik) tam są wszystkie terminy i miejsca, w których gramy na bieżąco aktualizowane. Warto to przeżyć! 

Aktorstwo jest bardzo wymagającym zawodem. Co robi Pan w wolnych chwilach? Jakie są Pana pasje?
-Sztuka, sztuka i jeszcze raz sport Maluję obrazy, improwizuje, piszę, ćwiczę i wiele innych. Ba! Nawet Operę wyreżyserowałem! Nie lubię nudy i monotonii dlatego ciężko mi mówić o wolnych chwilach. Raczej cały czas muszę działać to napędza mnie do życia.

Czy pamięta Pan swoją Pierwszą Miłość?
-Pamiętam, bo to moja obecna miłość ! Długo szukałem, ale w końcu znalazłem. A właściwe znowu sama się znalazła jak szukać przestałem. No dziwne to nasze życie, ale jak mawiał mój profesor "trzeba chcieć bardzo, ale nie ZA BARDZO wtedy się uda". I się udało to najważniejsze!

Czy jako dziecko marzył Pan o aktorstwie? A może chciał Pan zostać kimś zupełnie innym?
-Chciałem zostać operatorem koparki. Godzinami wpatrywałem się na pracę koparki. Jakie to było fascynujące i niezwykłe!  Jeszcze dziecięcego marzenia nie spełniłem. Wszystko przede mną! 

Prywatnie ogląda Pan seriale? Jeśli tak to jakie?
-. Czasami tak. Ostatnio The Crown. Bardzo polecam

Teraz może powiedzieć Pan coś naszym widzom
-Dzięki, że nas oglądacie i wspieracie! Mam nadzieję, że zaskoczymy Was jeszcze nie raz zwrotem akcji i damy dużo pozytywnej energii zarówno w tej produkcji jak i wszystkich kolejnych! PIONA !

My chcieliśmy podziękować Panu Piotrowi za wspaniałą, pozytywną energię, która bije od niego. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy mogli razem współpracować. Życzymy wspaniałych ról, dalszego rozwoju i spełnienia marzeń, a Was zapraszamy do odwiedzania Pana Piotra na Instagramie->https://www.instagram.com/gawronjedlikowski/.
Jest to nasz autorski wywiad dlatego prosilibyśmy o nie kopiowanie go bez zgody.









                                                        fot ATM Grupa/ Wroclaw.pl
Z Piotrem Gawron-Jedlikowskim rozmawiała Natalia Łodyga





15 komentarzy:

  1. Jest ok ,ale myślałam że o kimś innym to będzie już nawet lepiej byłoby o Jowicie,Sabinie,Radku czy Natanie :/ ,ale trudno może następne posty będą bardziej w mojej tematyce teraz tyle osób szaleje za Tymkiem i Aśka ,że na pewno się ucieszą,ale dobra robota mimo wszystko.Życze miłego dnia pozdrawiam serdecznie!ps.ale byłoby miło zobaczyć kiedyś wywiad z P.Rafalem Mohrem(Igor) albo Ola Kisio(Agata)> 333❤ kc��.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się o wywiady z wieloma wspaniałymi aktorami, ale niestety większość z nich jest strasznie zajęta, więc trudno im znaleźć chwilkę jeszcze na nas. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni Panu Piotrowi, że znalazł dla nas parę chwil

      Usuń
    2. Co prawda to prawda.Licze ,że jednak kiedyś się uda, odpiszcie na moje inne komentatze.Pozdrawiam mam nadzieję że już niedługo jakieś wspominki starej dobrej "Pierwszej miłości"nie to co jest teraz ������.Do zobaczenia!

      Usuń
    3. Kiedy nastepny pst i o kim?? I co z tym moim pomyslem? Mieli byscie na niego materialy czy nie a moze inaczej chcielibyscie go zrobic czy nie?Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Odpiszecie tutaj?kiedy następny post?zajrzyjcie pod post podsumowań 2016 roku tego sezonu z 28 grudnia 2016 r.post tam podałam Wam ważny pomysł na post proszę przejrzyście ten komentarz i rozważcie ten pomysł! Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Taak, ten zwiastun na istagramie baardzo dużo mówi😂
    Super wywiad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam ten zwiastun i nic kompletnie on nie mówi xD ma Pani rację ,a wie Pani kiedy pokażą zwiastun nowego sezonu ?,bo tym razem nie pokazali w czerwcu ,bo nagrywali na bieżąco zamiast z wyprzedzeniem nie wiem dlaczego.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, też na niego czekam. Mam nadzieję, że niedługo się pojawi

      Usuń
    3. Aha ,a wie Pani o kim może być następny post?

      Usuń
    4. Do Pani Klaudii:jest już na YouTube zwiastun przyszłego sezonu na razie 49 s ,a za około 3 tyg będzie reszta więc może Pani zajrzeć jeśli jest Pani ciekawa.Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Widziałam! Będzie sie działo 💜

      Usuń
    6. To prawda bardzo ciekawy, trzymający w napięciu zwiastun tylko ciekawe czy odcinki takie będą.No niż trzeba czekać.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo fajny wywiad :) miło się czyta, dobrze zrobiony.Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń