poniedziałek, 7 sierpnia 2017

15 wydarzeń, które zmieniły Marysię

Często w Waszych komentarzach piszecie, że Marysia bardzo się zmieniła od początków serialu i właściwie nie przypomina już dawnej siebie. Wybraliśmy dla Was 15 wydarzeń, które okazały się przełomowe w jej życiu. Gotowi?
Przeprowadzka
Przypominamy, że Radosz wychowywała się w Wadlewie. Tam otoczona kloszem miłości i opieki taty i dziadka była przekona, że świat jest piękny, a ludzie są dobrzy. Przeprowadzka do Wrocławia zweryfikowała jej poglądy i to dość boleśnie. Marysi przyszło się zmierzyć z intrygami i nienawiścią, czasem od bliskich osób. Na szczęście swoim dobrym charakterem zasłużyła również na piękne chwile i chyba tylko one sprawiły, że nie uciekła jeszcze z Wrocławia z krzykiem.
Poronienie
Utrata pierwszej ciąży wywołała ogromny ból i żal w Majce. Do tej pory beztroska dziewczyna musiała zmierzyć się z czymś na co nie miała wpływu. Mamy też wrażenie, że ta sytuacja sprawiła, że Radosz po raz pierwszy zaczęła wątpić w medycynę. Mimo że nie zrezygnowała ze studiów to utrata nienarodzonej córki na zawsze zostawiła ślad w jej psychice.
Amnezja i pobyt w klubie go-go
To był niezwykły przełom w życiu Radosz. Do tej pory grzeczna i skromna blondynka zamieniła się w rudowłosego wampa, który kusił ciałem w zmysłowym tańcu na rurze. Poznaliśmy Majkę z zupełnie innej strony. Co ciekawe oglądając tamte odcinki trudno nie zauważyć, że dziewczynę niezwykle cieszyło to co robiła. Jakby obudziła w sobie drugie ja.
Próba gwałtu
Pamiętamy, że jednym z najczęstszych zarzutów pod adresem Majki był jej ogromna naiwność. Niestety nie raz musiała zapłacić za nią wysoką cenę. Zauroczona Manuelem nie słyszała ostrzeżeń Pawła i padła ofiarą próby gwałtu. Cudem uciekła przed oprawcą. To wydarzenie nie tylko odebrało jej część zaufania do ludzi, ale przede wszystkim sprawiło, że jej oprawca zamienił życie jej najbliższych w koszmar.

Małżeństwo z Pawłem
Czasem mamy wrażenie, że Majka myślała, że w życiu jak i w bajce, po ślubie czeka na nią "i żyli długo i szczęśliwie".  O ile ślub miał faktycznie bajkową oprawę, o tyle małżeństwo to niestety ciągła walka o kompromisy i wspólne życie. Trzeba oddać Krzyżanowskim, że mimo ciągłych kryzysów starali się ratować swój związek. Niestety rzeczywistość przerosła ich i zweryfikowała siłę uczucia.
Zdrada
Kolejny raz, gdy Majka pokazała, że jest zwykłym człowiekiem i też błądzi. O ile jednak taniec w klubie go-go widzowie potrafili wytłumaczyć sobie amnezją, o tyle po wplątaniu się w romans z Michałem Stasiakiem, straciła wiele w oczach widzów. Część fanów zaczęła wprost spekulować, że Krzyżanowska nie zasługuje już na miłość swojego męża. Zdrada na zawsze przekreśliła jej małżeństwo, a śmierć kochanka sprawiła, że kobieta zrezygnowała ze studiów. Być może gdyby nie uległa Stasiakowi dziś byłaby znaną lekarką, a jej mężem wciąż byłby Paweł?
Rozwód
W dniu rozwodu Majka musiała się zmierzyć z obaleniem kolejnego ideału, w który tak bardzo wierzyła. Rozwód idealnie zweryfikował, że nie każda miłość musi trwać wiecznie. Nawet jeśli jest wielka. To wtedy Radosz zdobyła umiejętność, która później przydawała jej się jeszcze wiele razy. Umiejętność rozpoczynania wszystkiego od nowa i nie skupiania się więcej na przeszłości. Okres po rozwodzie pomógł Majce na nowo rozwinąć skrzydła. Jako singielka lepiej poznała samą siebie, swoje pasje i talenty, a także zaczęła umawiać się na randki.
Narodziny Julki
Chyba najważniejsza zmiana w życiu Radosz.  Od tej pory Marysia była nie tylko odpowiedzialna za siebie, ale też za swoją córkę. Nie mogła podejmować pochopnych decyzji, a najważniejsze stało się dla niej bezpieczeństwo Julki. To właśnie chęć zapewnienia małej kochającego i ciepłego domu pchnęła ją w pewnym momencie w ramiona Huberta.
Porwanie przez Filipowa
Wracając do początków tej historii trzeba zauważyć, że już sam konflikt Schmidta i Filipowa wywołał ogromne zmiany w życiu Marysi. Dlaczego? Bo Radosz i Hubert zaopiekowali się synem Rajmunda, Kubą. To wtedy Majka doszła do wniosku, że marzy o powiększeniu swojej rodziny. Wkrótce została porwana przez Filipowa, a na jaw wyszło, że z gangsterem współpracowała Aneta! Marysia nie potrafiła wybaczyć braku lojalności przyjaciółce. Nie tylko na pewien czas odrzuciła jej przyjaźń, ale również porzuciła pracę w galerii sztuki. Konsekwencją tego było rozpoczęcie kariery w Barbarianie.
Odejście Huberta
Przez kilka lat Hubert był największą opoką Marysi. Niestety jego zdrada z byłą żoną, a następnie ciąża Sandry na zawsze przekreśliła jego związek z Radosz. Dla Majki był to prawdziwy cios. Nie potrafiła poradzić sobie z rozstaniem. Chcąc zagłuszyć ból nadużywała alkoholu, a następnie zupełnie nieodpowiedzialnie wplątała się w romans z Szymonem, do którego nic nie czuła.
Zaginięcie Pawła
 Paweł zawsze był dla Majki najważniejszy. Nawet jeśli nieświadomie to i tak, prędzej czy później, do swojego byłego męża porównywała każdego kolejnego partnera. Wieść o tym, że Paweł może być w niebezpieczeństwie przywróciła dawne uczucia. Majka postanowiła odnaleźć ukochanego. Gdy jej się to nie udało, musiała pogodzić się z myślą, że być może już nigdy nie zobaczy Pawła. To pozwoliło na zawsze zamknąć rozdział związany z Pawłem.

Opieka nad Melką
Marysia chyba nie spodziewała się, że kiedyś postanowi zaopiekować się zbuntowaną nastolatką. A jednak stało się! Majka szczerze pokochała Melkę, którą do jej mieszkania wprowadził jej ówczesny partner, Aleks. To ona namówiła ukochanego do starania się o opiekę nad młodą dziewczyną. Ta decyzja miała być motorem do przyśpieszenia ślubu zakochanych. Ostatecznie jednak Aleks odszedł, ale Maria nie zrezygnowała z opieki nad Amelią. Stworzyła jej dom pełen miłości,  za co, w zamian, musiała przyjąć sporą dawkę kłopotów.
Śpiączka Julki
Majka tak bardzo skupiła się na problemach swojej podopiecznej, że nie zauważyła, gdy jej biologiczna córka wpadła przez Melkę i jej chłopaka w kłopoty. Julka myląc tabletki z cukierkami zażyła narkotyki, po czym na kilka miesięcy zapadła w śpiączkę. Dramatyczne wydarzenie otwarły Radosz oczy. Marysia zrozumiała, że najważniejsza powinna być dla niej jej własna córka.
Ślub z Michałem
Po 7. latach Majka znów jest mężatką. Jej ślub z Michałem zmienił jednak dużo więcej niż tylko jej nazwisko. Od teraz Radosz stworzyła pełną, choć mocno patchworkową rodzinę. Michał dał jej ogrom stabilizacji i spokoju.  To przy Domańskim Majka na nowo uwierzyła w miłość.
Utrata pracy
Co ciekawe do tej pory to Radosz zawsze odchodziła z jakiegoś stanowiska. Po raz pierwszy wypowiedzenie dostała dopiero z rąk własnej siostry ciotecznej, gdy Kinga szykowała się do sprzedaży Barbariana. Choć dla Majki był to prawdziwy cios starała się ukryć swój zawód i smutek z tego powodu. Kobieta poczuła, że życie wymyka się spod jej kontroli dlatego postawiła na zaskakujące zmiany. Zaczęła ćwiczyć by wrócić do dawnej formy, a chcąc spełnić marzenia zapisała się na studia. Jakby tego było mało los się do niej uśmiechnął i za sprawą męża została współwłaścicielką Kings Fitness.







                                                                 fot ATM Grupa








25 komentarzy:

  1. Fajnie ,dobry post komentuje, bo nie ma w ogóle komentarzy chyba zależy od tematu i jest tak pusto, ale w sumie nie moja tematyka na plus akcja z Kolumbia i dawna Marysią (Klub w którym tańczyła,Manuel itd.) Tylko trochę mało zdjęć bo postać Marysi to podpora serialu i tyle akcji co ona miała to powinno być więcej zdjęć, ale może jest jakiś limit na Blogu nie wiem, więc nie mówię jakoś bardzo tego ,liczę że jeszcze o Szymonie coś bedzie :) i pisaliście kiedyś ,że będzie jakiś ranking najbardziej kultowych par w "Pierwszej miłości" czy to nadal aktualne?��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle jesteś niezawodna i zawsze wesprzesz nas miłym słowem ❤. Jeśli chodzi o kultowe pary to ranking pewnie się pojawi, ale jeśli kojarzysz post o historii miłości Marysi i Pawła to szykujemy coś w tym stylu o innych​ parach. Na pierwszy rzut będzie jedna z par, która chyba lubisz 😂. Nie jest to na razie ani Sabina ani Igor, ale wydaje nam sie, że i ta para Cię ucieszy. Tak myślimy, że jeśli pomysł się przyjmie to wtedy rozwiniemy ten cykl i będzie pojawiał się regularnie, więc pewnie sporo par się zalapie 😘. Co do zdjęć to słuszna uwaga, postaramy się jutro , zaktualizować i poszukać więcej fotek Majki

      Usuń
    2. Super jaki świetny pomysł z tym rankingiem,będę czekać! To właśnie Wy mnie wspieracie dobrym słowem ,nawet nie wiecie jak miło się czyta Wasze odp. I jestem właśnie bardzo zadowolona :),a na brak pracy na pewno nie narzekacie ,a czas dla czytelników wiedzę zawsze się znajdzie-dziekuję!Staram się pisać właśnie takie krótsze ,merytoryczne komentarze jak wyżej :) na pewno lepiej się to czyta niż te wczesniej.Co do rankingu par to tak mnie "nakreciliscie", że nie wiem czy wytrzymam czekanie :) ,ale to świetnie ,że macie taki pomysł,a tu troszkę dacie więcej zdjęć,bo ogólnie nie chce narzekać,ale Majka to naprawdę bardzo długo będąca w serialu kluczowa,początkowa postać od 2004-2017r.,ale te co są bardzo fajne,bo nie widziałam tych niektórych zdjęć wcześniej.Dziekuje,udanego dnia :), pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ps.to bardzo dobrze i extra ,że dużo par się "załapie",bo są też takie, ja w sumie prawie wszystkie lubię, ale sa takie z których się szczególnie cieszę ;) i troszkę mniej ale też bardzo to np.Sabina&Natan czy Radek&Jowita lub Radek&Nikola-Oni mieli naprawdę ciekawe to Love Story jak Sami pisaliście czy np.Daga&Mikser też byli b.fajni i się uciesze(Błażej&Daria czy Emilka&Bartek np.tez mnie i myślę innych ucieszą bo są nadal po niekad "aktualni myślę, że traficie w mój gust oprócz tych moich naj to lubię te co tu napisze i inne także :) ) ,a np.Śmialek&Samanta?xD wiem ;),ale był taki wątek 3 lata temu dokładnie i wprawdzie niedoszła "para",ale o takich pisaliście nie raz np.Nikola i Błażej On był Nią zainteresowany,ale ze względu że Ona chciałaby być z Radkiem to nic z tego nie wyszło,nic nie było ,a wspomnieliscie,więc tu też tak można popróbować;) pole do manewru jest duże np.Malwina&Wojtek(to już bonus dla ludzi ,bo wiem że Ich uwielbiają i czekają na powrót Wojtka z Egiptu) czy Rysiu&Wiktoria no super Oni byli :) nie to co Wiktoria z Olikiem ;/ a jak Sami pisaliście stracił trochę Waszej sympatii po ostatnim wybryku ,mojej nawet nigdy nie zdobył...bo w sumie żeby tak nie lubić to tylko Melki i Pawła ,Sabiny i Aleksa ,Anny i Marianna i Olka z z Wiktoria resztą ok (znaczy wszystkich zrobionych z NOWYMI postaciami za nowych scenarzystów nie lubię ,ale powrotu jak Sabina do Radka ponad rok temu to jak najbardziej :) tylko moim zdaniem wprowadzili dużo niepotrzebnych "wynalazków" jak ten Olek,Cezary czy Aleks ,ALE wiadomo są widzowie którzy na pewno z Ich obecnośći się w rankingu ucieszą to wiem ,więc dla Nich Ich jakoś "przeżyje" ;) spokojnie, tylko żeby dla każdego coś było jak to się mówi czy razem w rankingu czy widzę osobno cgcecie też omówić szczegółowo jakaś parę dla Innych Sabina&Aleks dla mnie np.Sabina&Igor czy Natan,Radek i takie nietypowe troszkę )bo nie wiem co macie na myśli i podsycacie moja ciekawość ,ale to dobrze :)pisząc ,że zrobicie o kimś i mi się spodoba,ale akurat nie o Sabinie i Igorze to jestem b.ciekawa co to będzie fajna niespodzianka :)!) Jak Agata&Igor(ale to nawet ludzie w ten sposób odbierali więc to nie moja "wizja" że by byli razem bo chwilę byli aż 1 od odcinek ;) ale było wiele perypetii w całym watku to można właśnie opisać czy np.Marzena&Igor no to już tak ludzie nie patrzyli z tej perspektywy nie zwrócili tak uwagi na ten wątek,ale tak było ,więc liczę,że kiedyś się pojawią osobno czy w rankingu par byłoby super!:) Bo o ile Agatę i Igora ludzie właśnie widzieli razem i to jako ", idealna parę czarnych charakterów" to Marzene z Igorem nie bardzo i tylko zakładali wątki pytając Siebie nawzajem nie raz po co Jej to wszystko było, bo może stracić pracę itd.tu też władanie dużo faktów i szczegółów o czym niedawno dawałam taką propozycję którą zostawiliscie Sobie "do rozważenia" więc tu muszę liczyc na Siebie i na Was :) ,że o Nich kiedyś napiszecie ,bo nie ma żadnych blogów innych artykułów piszących o Nich w ten sposób ,a szkoda :(.To miłego dnia ,pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda było sporo tych przygód wszystkich bohaterów. Dużo się działo w serialu . Pary które stworzyli nowi scenarzyści nie przypadły mi jakoś do gustu. Dawają te nowe postacie a niektórzy są tak sztuczni,że nie da się ich oglądać . Widzę szykuje się jakiś ranking wszystkich par z tego serialu także czekam na ten post.

      Usuń
    2. Zgadzam się również czekam oby się pojawił lub takie osobne szczegółowe omówienie danej pary i też nie toleruje tych za nowych scenarzystow ,ale muszę uszanowac Innych widzow ,dlatego piszę ,że jakoś przeżyje jak Aleks będzie w tym rankingu z Sabina czy Olek z Wiktoria Choc wcale mnie to nie cieszy :/ ,ale trudno i jak najbardziej sztuczni na maksa :(.A pamięta Pan/Pani te pary co wymieniłam a już Ich nie ma w serialu ?pytam z ciekawości ale tylko tak ,nie bo nie bardzo mam czas na dyskusję na razie :)Dziękuję za odp.,miłego dnia pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Tak pamiętam te pary co Pani wymieniła w swojej wypowiedzi. Też je lubię a szczególnie takie pary jak: Sabina i Igor, Kinga i Artur, Marysia i Michał. A reszta to już takie sobie. Rozumiem ja też to jakoś przeżyje a ich nie lubię Sabiny i Aleksa. Nmzc i również Pozdrawiam Serdecznie.

      Usuń
    4. Bardzo milo tak kulturalnie dyskutować dziękuję za to :),czyli że jeśli można tak powiedziwc mogę liczyć na Panu/Pana jakby "poparcie" i wsparcie aby taki post się pojawił o wszystkich parach z omówieniem czasem też osobno poszczególnych,konkretnych co pisałam wyżej przykłady?:) nawet tych "nietypowych" co wspomniałam?:) Byłoby naprawdę super,dziękuję do widzenia!Miłego dnia!ps.mozemy kiedyś podyskutować o serialu danych wątkach, dawnych a nawet obecnych mimo, że nie oglądałam tego sezonu tego dna i nowego też nie zamierzam teraz :/, ale dzięki streszczeniom ,wpisom ludzi i temu Cudownemu Blogowi wiem co się dzieje i część osób nie jest zbyt zachwycona tym co się dzieje w serialu niestety :/ i przestają oglądać ��,więc jeśliby kiedyś Pan/Pani chciała zawsze możemy popisać tylko obecnie nie mam już czasu i głowy do tego, a i tak od 2 miesięcy już prawie szczególnie w lipcu bardzo intensywnie się udzielałam na Blogu ,i co z tego? Nic w sumie dobrego tylko czasem jakieś kłótnie :/bo Inni nie potrafią kulturalnie wyrazić Swojej opinii czy zdania,takie życie(ale Pa /Pani dobrze się wypowiada i miło się pisze :) ) i szkoda Go tracić tak ostatnio Sobie postanowiłam i jak widać i tak pisze xD,ale już mniej dużo niż wcześniej,zapraszam do przeczytania innych komentarzy duża część moja ;) i całego Bloga Innych postów ,bo jest naprawdę super , gdyż nie wiem czy Pan/Pani tu Nowa/y,czy nie.Dziekuje pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    5. Przepraszam za literówkę nie powiedziwc ,a *powiedzieć .

      Usuń
    6. Nie ma za co naprawdę. Ja zawsze staram się pisać w miarę kulturalnie bez kłótni. Wiem czytałam Pani komentarze a jakiś hejter co mu się nic nie podoba wtrącił swoje 3 grosze i doprowadził do kłótni nie potrafiąc uszanować zdania innych fanów. Rozumiem Ja tak samo nic specjalnego się nie dzieje te wątki są nudne każdy narzeka na ten serial postacie są mdłe , bez charakteru nie dawają żadnych emocji by przyciągnąć moją uwagę itd. Sama mam bloga od jakiegoś czasu zresztą go Pani chyba widziała a mam wrażenie,że nikogo to nie interesuje. No ale to już będę myśleć co dalej zrobić z tym fantem.Stronkę śledzę szmat czasu a na blogu pisze dopiero od nie dawna. Również dziękuję.

      Usuń
    7. Aha, a tak pamietam Pana/Panią i nasze pisanie :) tyle tych anonimowych ,że nie da się połapać i tego bloga Pana/Pani proszę nie usuwać ,jeśli można , gdyż jest naprawdę fajny :) widziałam Go sama może też kiedyś zrobię, a już jeden i nikt nie wie dlaczego na podstawie którego troche powstał ten- zniknął nagle ,bez powodu taki Blog:"Marysia i Szymon oraz inne pary pierwszej miłości" czy "pierwsza milosc10" nwm czy może to było to samo ,autorzy pisali mi ,że to tamten blog Ich zainspirowal do stworzenia tego i nie wiedzą dlaczego tak nagle zniknął kojarzyl/a go Pan/Pani wie czemu zniknął tak nagle gdzieś niedawno ?było tam mnóstwo newsów ,zwiastunów;(( są w prawdzie zdjęcia ocalone bo jest inny blog "nuśki 33" jakiejś "nuśki" tam też są ważne dla mnie artykuły, zdjęcia prowadzony tylko do końca 2014 r.czyli pięknych czasów ? ;((( A ten "Marysia,Szymon i..." Tam był b.wazny dla mnie artykul bym wiedziała to bym Go Sobie pobrała na komputer ;( strasznie przykre(stąd może prosze nie usuwać to ,że mało osób wchodzi może się z czasem zmienić gdyż ciężko się "wybić" nawet bardzo :( ) i teraz jak mam te strony w ulubionych na komputerze to jak wchodzę pokazuje się tylko "brak adresu DNS" myślałam na początku, że to coś u mnie a potem się zorientowałam, że blog został usunięty jeśli coś Pani/Pan wie o co chodziło ,dlaczego tak się stało?kojarzył/a Pani/Pan ten blog proszę jeszcze tylko w tej sprawie mi odpisać ,a z całą Pana/Pani wypowiedzią się zgadzam Choc to straszne co jest obecnie w serialu :(tak bardzo liczę, że chociaż Igor wróci( o tym i NIE TYLKO bo moje komentarze pod np.postem o Dadze Agacie jeśli Pani)Pan kiedyś przeczyta będzie mi bardzo miło są ogromne taki dar pisania ...;) pisałam też tam gdzie przez to zresztą była jakaś kłótnia ostatnio jak Pan/Pani czytała i widziała i wie na pewno jakie postaci uwielbiam :) i tęsknię za Nimi i za genialnymi aktorami jak Igorem czyli P.Rafalem Mohrem no genialny,fenomenalny! AKTOR podkreślam nie celebryta! jak większość tych obecnych w pierwszej miłości :/ co z aktorstwem do czynienia nie mieli ostatnio jakiś anonimowy tak mi napisał że np.Ted co był w watku Jowity i Radka to nie celebryta, ale ten sztuczny akcent i brak do czynienia z aktorstwem wcisniety pewnie na siłę do serialu przez Swoją żonę po znajomości Paulinę Gałązkę a p.Rafal ?niebo w gębie jak to się mówi :)! proszę jeski można kiedyś się tam w wolnym czasie "zaszyć" w tę moje "wypociny" to wszystko będzie Pan/Pani wiedzieć o moich poglądach ,ukochanych postaciach których tak b.mi brakuje jak Agaty,Igora,Olgierda,Dagi to m.in ;( tęsknię! a chyba już wie i czytał/a ;)za co dziękuję ) dawnych(tych co ja kocham typu Agata, Olgierd)tylko Igor może wrócić ,bo żyje, ale nie wiem czy aktor by chciał bo mnóstwo osób mi tu pisze że wróci ,ale skąd to wiedzą?może ja o czymś nie wiem?proszę mnie "oświecić" :) i dziękuję za dyskusję.

      Usuń
    8. To prawda tych profili anonimowych jest tu pełno a co do strony Marysia Szymon oraz inne pary PM To jest właśnie cały czas ta strona tylko nazwa została zmieniona a co do strony co miała tego bloga pierwszamilosc10.pl została niespodziewanie skasowana nie wiadomo dlaczego a często ta storna nie działała fani narzekali,że wrzucają nie działające odcinki itd. Mi również brakuje takiego czarnego charakteru jakim jest Igor. A to prawda Igor wróci do PM takie wieści do mnie doszły ,że rozmawiali z Panem Rafałem statyści po kilku rozmowach Pan Rafał zmienił zdanie i wróci do serialu jak będzie napisany do niego scenariusz i nawet zgodził się zostać na stałe co z tego wyniknie nie razie nic nowego nie wiem. A Ta postać Teda to była beznajdziejna facet kompletnie nie ma pojęcia o aktorstwie ten jego akcent się nie trzymał kupy. Wątek tak samo daremny. Pani komentarze pod tymi postami czytałam. Wiadomo Pan Rafał się tam nie pcha do tej telewizji jak inni nie robi wokół siebie szumu i to jest w nim super . Aktorem jest świetnym swoje role odgrywa perfekcyjnie!

      Usuń
    9. To co Pani napisała teraz to lepiej bym tego nie ujęła w 100% się zgadzam i dziękuję za informację to rozumiem bardziej z prywatnych "przecieków" ,bo w mediach NIC a nic o takiej sytuacji tych statystach nie słyszałam,ale wierzę Pani!Tylko WLASNIE nowi scenarzyści i ..wątek dla Igora(boje się tego że w skrócie krotko-moga to zepsuc!;( Ale trzeba wierzyć że będzie inaczej!),Pan Rafał w tamtym roku jak pisałam pod innymi postami poradził Sobie GENIALNIE jak zawsze staram się wierzyć, że nic się nie zmieniło w Jego charakterze, że koło jakby się zatoczylo i ze złego w 2015 r.po wyjściu z więzienia bezwzględnego psychopaty starającego się całkowicie zniszczyć i podzielić rodzinę Wekslerow(np.wmawiajac Sabinie i tak ustawiając fakty że jak na rozprawie podaje trochę prawdy i tak umiejętnie ja zmienia wykorzystując fakt, że Weksler wynajął ALE myślał że to "Bruno" a okazało się że to Henryk Stolarczyk!I wmówił Sabinie gdy ta przyszła Go zabić ,zastrzelić z pistoletu w hotelu w 2094 odcinku który właśnie przed chwilą oglądałam, wspominając -na Ipla że to Jej Ojciec zlecił pobicie Natana ,aby Jego w to wrobić i żeby wrócił do więzienia!Wszyscy mówili że jak Sabina mogła coś takiego pomyslec-fakt szok bo Weksler jak Sam mówił NIGDY nie skrzywdził by Natana:Ale że nie mówił Sabinie co jak Sama powiedziała w 2095 odcinku co robil za Jej plecami, że faktycznie wynajął Stolarczyka ,ale Mu się nie przedstawił i chciał pozbyć się Igora ALE nie zlecił pobicia Natana!I to jest jeden ułamek 0.001% geniuszu dawnych scenarzystów tych odcinków że tak świetnie pisali teksty, scenariusze dialogi wszyscy konkretne charaktery że Sabina znów dała się tutaj omamić kłamstwem Igorowi ale bedac w sumie w takim szoku mogąc stracić najważniejsza osobę dla Sabiny-Natana i próbując podjąć decyzję o pozbyciu się W Igora ze
      swojego z życia na zawsze nie funkcjonowała normalnie ,nerwy potem z resztą upiła się w knajpie zadzwoniła po Igora przyjechała potem Daga aby ją zabrać do domu i potem był wypadek w którym zginęła ale to już na inny temat ale to zaraz po tym odcinku więc kończąc w sumie ostatecznie mogła uwierzyć już w tym metliku co miała w głowie ale żeby Weksler miał skrzywdzić Natana?... bo nie to nie pasuje i te piękne sceny podsumuje cytatem Igora z 2094 odcinka:"pierwotny plan był taki żeby mnie zaciukac jeszcze w więzieniu i upozorac samobójstwo,ale jednak się nie udało ,więc wymyślili(Weksler i Stolarczyk), że z powrotem mnie wsadza do paki trzeba było kogoś POŚWIĘCIĆ padło na Natana!";) ) Kończąc bardzo długa myśl znów okazał krzte dobra dla Sabiny dając Jej rozwód ,wywożąc Andrzeja do Brazylii wysyłając Jej nagranie z wypadkiem Jej i Dagi i pomógł Jej Ojcu a jak On Go zawsze traktował ?no właśnie! O tym pisałam z Inną Panią i pod postem o Igorze zapraszam można zajrzeć ,mimo był trzymany przez Andrzeja i Wekslera "jak szczur w klatce" ale Ona go uwolniła i się odwdzięczył :),więc czekam na Jego powrót i przepraszam za długi komentarz :).I proszę popatrzeć jeszcze jeden fakt tak kochała Natana bała się o Niego był dla niej najważniejszy a potem?...bez skrupułów zdradzała Go z Radkiem i w rezultacie pogoniła-slowa ludzi(a teraz ten Aleks ;/ "wielką miłość" i love story i z tego co w ten hejter jak mi Pani napisała wzniecił kłótnie pisząc że Igora czy Natana nie chcemy bo Sabina już o Nich nie pamięta bo Aleksowi opowiedziała o wszystkich byłych I Igora nazwała BYLYM MEZEM-PSYCHOPATA a nawet Błażeja wspomniała a o Natanie ani słowa czyli cytuje " Natan już się w dla Niej nie liczy!" Dno! Przecież uratował jej życie był na dobre i na złe itd.nie będę się rozpisywać możemy o tym kiedy indziej)-idealny dowód że nowi scenarzyści jak ktoś mi napisał obejrzeli podkreslam PARE odcinków(to przeraża!) I nie potrafią choćby chcieli ale i tak mam wrażenie nie chcą stworzyć takiego wspaniałego klimatu dialogów charakterów w postaci dawnych odc.!Dziękuję za informację i miła dyskusję!

      Usuń
    10. Pamiętam te odcinki z udziałem Igora bardzo mnie one ciekawiły oglądałam je z ogromną przyjemnością, podziwiając przy tym talent Pana Rafała. Wiadomo Sabina była w szoku po tym wszystkim nie myślała racjonalnie. Kochała tego Igora mocno, było to widać. Pózniej jak pojawił się Natan i Sabina z nim była tego wszystkiego już nie było oboje byli jak dla mnie sztuczni nie pasowali do siebie. Teraz napatoczył się ten Aleks . Odkąd pojawił się w jej życiu stwarza jej same problemy teraz jeszcze będzie Sabina leżała w szpitalu przez jego gierki z ojcem. Wiadomo Weksler pomiatał Igorem najwięcej w tym serialu potem Natan go 2 razy pobił i toczyła się ta wojna. W hotelu Sabina wypuściła Igora na wolność. Miała wolną rękę. Weksler został bez kasy co zawsze mu o nią chodziło. Jak Sabinie wtedy wzieło się na wspomnienia o tym doktorku nie wspomniała ani słowem a o Igorze mówiła dużo powiedziała,że to jest Jej mąż a później ,że nie. Wywnioskowałam z tego,że Igor ją bardziej obchodził niż cała reszta jej facetów z którymi była. Na sam koniec Igor się odwdzięczył Sabinie za wolność wysyłając jej nagranie. Spoko nic się nie stało sama się nawet trochę rozpisałam. Na pewno będą jakieś fajne wątki z nim. Dziękuję również za rozmowę.

      Usuń
    11. I konczac komentarz ,bo nie zmieściłam się w limicie znaków jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie oraz zapraszam jeszcze kiedyś do dyskusji proszę jeśli Pani będzie chciała w wolnym czasie napisać do mnie pod którymś z komentarzy ja tu codziennie zaglądam na pewno odpiszę, ale po prostu z jednej strony jakby nie mam co robić z czasem a z drugiej chce odpocząć od pisania tak strasznie długich komentarzy ,które jak Pani pisała już przeczytała łącznie jest Ich chyba już ponad 40 na Blogu!Z Własnej woli ,ale tyle pracy i czasu w to włożyłam na początku chciałam "otworzyć oczy" czy autorom Bloga ,czy ludziom oglądającym teraz serial (oczywiście szanując Ich zdania i nie na siłę i tylko uświadomić i o pewnych rzeczach bo może tego nie wiedzą czy nie zwrócili uwagi) i ,że to nigdy nie będzie i nie jest to co kiedyś ,że nawet jeśli Im się to podoba to jak mogą akceptować te wszystkie błędy,niesubordynację nowych scenarzystów ?i dołączam się do ludzi którzy piszą że Oni NIE mają pojęcia co było wcześniej ledwie parę odcinków przed Swoją kadencja :/ ;( lub przynajmniej sprawiają takie wrażenie i jeden przykład "zaginięcie" rodziny Marysi nagłe "zapomnienie" Patrycji przez Dominika Jego wielkiej miłości rok z kawałkiem po Jej wyjeździe do Krakowa z matką na rzecz nagłej "miłości do Melki" to są same BLEDY i dowody na brak wiedzy o serialu proszę kiedyś tam przeczytać właśnie pod postem o Melce i Patrycji ,i Beatce tu na Blogu o Dadze,o Agacie czy Igorze szczególnie te dwa pierwsze mówią o samych pomylkach,brakach w wiedzy o dawnych scenariuszach nowych scenarzystów :( i pomijając wprowadzanie nowych,zbędnych sztucznych czy nie mających do czynienia przynajmniej w tym serialu z aktorstwem (do odgrywających rolę NIC nie mam nie obrażam Ich mam na myśli fakty serialowe i Ich jako grane postaci żeby było jasne!) Postaci Np.m.in Ted(tu szczególnie gra i sztuczny akcent),Aleks-wyzej oraz pod innymi postami pisałam o Jego niebycie w tym serialu zbędności i coś ode mnie On nawet wizualnie nie pasuje do Sabiny Ona ledwo 30 lat kończy, a w serialu jeszczr mniej bo 27! A ten Aleks aktor Go grający ma 41 lat i to widać! :/Wiem nie wypomina się wieku ale chodzi mi że kompletnie do Siebie nie pasują z Sabina: Igor,Natan to (mimo wszystko) są partie dla Sabiny!Tam bylo "to coś" znaczy z Igorem, bo z Natanem fakt wyglądało jak brat i siostra byli nudni ,ale naprawdę tyle przeżyli tyle czasu powinno być razem liczę że wróci Natan,Igor i nie tylko!Konczac inne zbędne postaci:Olek,Anna,Marianna, Cezary itd. to te niepotrzebne naprawdę nic nie wnoszące mdłe postaci mnóstwo ludzi na to narzeka Pani chyba akurat Oni też nie zachwycają czy nieudolne kopie o których tyle pisałam pod innymi postami no.Pawel od Melki kopia dawnego Pawła od Marysi filaru z Nią serialu :)trzeci Aleks w serialu drugi w życiu Sabiny jakby Innych Imion nie było a na dodatek ten co był w 2011r.Jej wykładowca w którym się zakochała też ja oszukał!Zbieg okoliczności?Nie sądzę!Czy teraz w Wadlewie będzie jakiś Ksawery i nawet tu na Blogu autorzy użyli wyrażenia czy "zastąpi nieodżałowanego Ryśka?" Nie no Nigdy!Rysiek był jedną z tych kultowych bohaterów nie do zastąpienia a w taki głupi sposób scenarzysci rozwiązali Jego wątek tak kochał Wiktorię tyle przeszli piękny ślub i co?nagle nowa kobieta i dziecko!Nie no to przesada można tak mnożyć i mnożyć przykładów.Wiec kończąc ta bardzo długa myśl i wpis a potem przeszło to na dyskusję z Innymi użytkownikami całkiem miłe z resztą kiedy już autorzy wyrazili Swoje zdania i nie mieli czasu na odpisywanie tak też konczac chce Sobie zrobić przerwę a ciągle nie mogę xD i tak pisze w nieskończoność więc zapraszam za jakiś czas nie wiem tydzień dwa kiedy Pani chce proszę Sobie też wypocząć korzystać z uroków wakacji pięknej pogody napisać pod komentarzami do mnie :).Dziekuje i pozdrawiam serdecznie!Miłego dnia!

      Usuń
    12. Ojej nie zauważyłam komentarza :) Pani z 14:56 i mój jest z 15:00 można jeszcze przeczytać super tak krótko a jak dosadnie,idealnie to Pani podsumowała i to miałam napisać ALE bałam się że znów fanki Aleksa mnie zjada :)jak napisze ze to przez Niego Sabina będzie leżeć teraz w szpitalu i nie wiadomo co z Nią będzie :/chodzą plotki o jakieś amnezji śpiączce :(oby nie!Bo wtedy wszystko zapomni Igra,Natana przeszłość Swojego życia to nie byłby dobry zabieg scenarzystow!Na pewno nie!Wszak Sabina to jedna z głównych postaci od 9 lat niedługo będzie 20(2008-2017/18)dziękuję za obszerną odp.tak zawierająca odp.na wszystkie moje pytania i poruszone w moich komentarzach kwestie i krótko bardzo kochała Igora>>>33 LOve!Miłość mimo wszystko...możemy o tym kiedyś popisać o tej chorej na swój sposób toksycznej relacji zapraszam pod post o Dadze na to dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    13. To prawda nowi scenarzyści nie znają całej historii tego serialu obejrzeli sobie kilka odcinków i odtego czasu piszą te swoje 3 grosze nie trzymające się kupy wymyślając np te kłótnie na całą wieś,że Olek pobił niby Wiktorię po pijanemu a wcale do niczego nie doszło. Olek się potknął o krzesło.I co do pary Konieczny i Sabiny się zgadzam całkowicie beznajdziejna jest ta para. Ryśka to akurat nie darzyłam sympatią. No właśnie a imion jest pełno i dali 3 Aleksa do serialu kompletnie bezsensu. Te pomyłki są niestety widoczne a oglądam ten serial szmat czasu. Spoko wypocznę jeszcze jest czas. Także jeszcze raz życzę udanych wakacji a jak będę miała jakieś pytania to napisze do Pani.

      Usuń
    14. Rozumiem zdarza się nie zauważyć. Zresztą to prawda wszystko to stało się przez niego i nie wiem jak tam dalej się to wszystko potoczy ale Sabina se powinna dać z tym Koniecznym spokój. Chodzą plotki,że Sabina zapadnie w śpiączkę będzie walczyła o życie.Może i tam była '' toksyczna'' ta znajomość jak to Pani ujęła ale jak dla mnie pasowali do siebie idealnie Sabina i Igor. Nie ma za co za ten komentarz :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
    15. Pięknie napisane zgadzam się całkowicie że idealnie pasowali do Siebie: Sabina i Igor krótko oboje mają Swoją ciemna stronę jak ludzie pisali :) mogłabym się rozpisywać nie wiadomo ile ale nie o to chodzi są ważniejsze rzeczy w życiu trzeba pamiętać że to fikcja serialowa no idealnie Pani ma te same prawie poglądy (nie lubi,nie toleruje tego Aleksa i liczy że Sabina od Niego odejdzie chyba lubi Igora i kulturalne dyskusję oraz dawne czasy lepiej trafić nie mogłam :) głęboko liczę że też lubiła Pani Agatę bo nie pamiętam czy pytałam o opinię na Jej temat?Dage czy np. Jowite to może Pani napisać i ważne dla mnie np.policjantow prowadzacych śledztwo w sprawie "śmierci" Igora szczególnie Marzene...z IG, bo policjant Januszko nie mial rizbudowanej roli mogl bo p.Maciej Wilewski to tez genialny aktor teatealny! ja bardzo ich kocham i nwm dlaczego i najpierw jakby badam grunt czy pani np.lubi Igora pamieta tamte czasy od dawna oglada seial zeby tak i nagle nie zapytac i nie uslyszec ze np.Ich P.nie pamieta prosze sie do tego jeszcze odniesc czy wedlug Pani komisarz Zuber pasowala do Igora?...ps.Jej jako jefynej nigdy nie uderzyl a nawet Agacie to zrobil Co pani mysli pamieta z ramtych czasow?proszę napisać jeśli inne kom. Pani czytala inne żeby nie zrozumieć jak niektórzy że tylko Igor czy Igor,Agata ale jak najbardziej Oni czy Ojciec Igora Olgierd byli przeze mnie i będą uwielbiani!który był grany przez tak OGROMNY talent klasę i światowość aktorska jak p.Andrzeja Grabowskiego no nie sposób Go nie kojarzyć :)!ale nie jest żadnym celebryta a prawdziwym aktorem z wielkim dorobkiem który jak pod innymi postami pisałam pokazał że w serialu także można się wykazać ogromnym potencjałem fenomenalnej gry aktorskiej,nie dla pieniędzy!Jak co niektórzy!Jego duet z serialowym synem-Igorem p.Rafalem Mohrem-Perly!!Polecam no.1886+1887-1888/9 odcinki ) no może oprócz Ryśka, ale Jego też nie wiadomo jak nie kochalam ale b.lubilam ta specyfika super teksty policjant Rysiek pilnujący porządku w Wadlewie to było coś! jego akcje niektóre w Wadlewie np.udawanie zakonnicy w 2014 przez Malwine i Śmiałka aby ratować alpake Seweryna i ta reakcja Ryśka jak Ich rozpoznał:"Woda święcona się przez Was w kościele gotuje!" Czy bezcenna Emilka zanim pojechali w trasę :"Przecież Oni mają na czole napisane że to jest nieprawda!"-Marian Śmiałek:"Przesadzasz córka...bo...Nas znasz!;) A jak ktoś nas nie zna to się nigdy nie zorientuje że to jest nieprawda!" No kocham po prostu!czy domniemana zdrada Ryśka Wiktorii z kim?Z własną siostra-Jej Malwina! w wyniku pomyłki Jej majtki znalazły się u Niego w kieszeni już chciał z mostu skakać polecam te odcinki 1984 grudzień 2014 r obiecał listopada :) w wielkim skrócie,uwielbiam do Nich wracać bezcenny Rysiek,Wojtek wtedy też Bartek co wszyscy mówili że wygląda i zachowuje się jak Marian Śmiałek ;) kwiecień 2014 r polecam 1890/91 odcinek wtedy też Agata ujawnia"Piotrowi" że zna Jego prawdziwa tożsamość ,bo słyszała jak Olgierd Go wolał ,bo zapomniał okularów podsumuje cytatem Igora vel Piotra:"Ile chcesz?!-Agata:"Połowę 150 mln,nie jestem taka głupia dobrze wiem,że chcieliście mnie wykolegowac![...] Niebo!Mogę oglądać w nieskończoność! moja ukochana Agatę psychopatkę :) ;) tak ludzie Ja nazywali ,ale w pozytywnym tego wyrażenia znaczeniu tak mogę uważać :) tego nie da się zapomnieć! Klimacie, takich emocjach szkoda mi że u mnie nie wyświetlają się te emotikony co np.u Pani Klaudii niżej nie wiem dlaczego ;( podobno to kwestia rozszerzen tak mi autorzy Bloga pisali tyle ode mnie jak zwykle nie pożałowałam pięknych cytatów ,wspomnień ;) :) aż się można wzruszyć bo to juz 3 lata! niedawno było dwa za rok będzie 4 itd.chodzi mi tu oprocz sentymentu mojego ogromnego w ogóle nie lubię przemijania ani życia ani w serialu wydaje się to takie smutne :( ;( ale ze lata będą "lecieć", a po dawnej,dobrej niezapomnianej "Pierwszej miłości"

      Usuń
    16. Dokończenie powyższego komentarza:(ps.przepraszzam za literówki nie sam 1984 tylko *1984 odcinek żeby Pani nie myślała że rok,Marzena z *Igorem nie IG ,nie jefynej,a*jedynej i nie teatalny tylko *teatralny aktor p.MACIEJ Wilewski Czyli policjant Januszko prowadzący śledztwo w sprawie ukartowanej śmierci Igora ;) razem z komisarz Zuber czyli Marzeną przepraszam to pośpiech i klawiatura) dokończenie komentarza wyżej tej pierwszej miłości nie będzie śladu ;( dla jednych to znaczy Marysia&Paweł początkowe odcinki Artur,Patryk,Bartek te klimaty ja Ich szanuje Sama może kiedyś obejrzę te dawne nieznane mi odcinki , wiem że były świetne takie "świeże" aktorzy młodsi z werwa bo co zostało dziś z dawnej Marysi?Chyba tylko cień:/ i z 12 facetów chyba miała ludzie pisali koszmar! niestety ale w pewnym momencie trzeba coś zakończyć bo to juz nie ma sensu ...;(i konczac a dla innych np.dla mnie priorytetem jest złoty sezon 2013-2014 z niepowtarzalnym klimatem i 2014-2015(tyko i wyłącznie I połowa do przerwy wakacyjnej bo po niej byli nowi scenarzyści i tak zaczął się początek końca tego serialu :( mimo że zeszły sezon oglądałam co pisałam w innych komentarzach i przysięgam żałuję!Było czuć taka różnice takie dno te żałosne dialogi słowa "klucz" zapomnienie pewnych ważnych wciąż i żywych przede wszystkich bohaterów nagle Artur zapomniał ,że ma córkę a jeszcze do tej przerwy wakacyjnej przy intrydze Zośki co nie doszło do pierwszego ślubu Kingi i Artura z tymi zdjęciami i barmanem to tak często bywała Stasia u Kingi i Artura z Zośka i Tomek był w Niej taki zakochany a teraz co ?wyparowały?! Strach myśleć o tym ;/ nie dało i i nie da się tego już oglądać trzeba jedyne co to czekać na Igora oby tylko i Jego nie zepsuli !;ale o Nim chyba się nie będzie dało tego powiedzieć oby!! bo aktor nie klepie i wyuczonego na pamięć z tekstu jak niektórzy obecnie a daje całego Siebie grając!To mało powiedziane i jest niezastąpiony!!Jak była Aleksandra Kisio w roli Agaty p.Andrzej Grabowski w roli Olgierda ,Ojca Igora czy p.Dominikka Łakomska jako komisarz Marzena Zuber razem z policjantem Januszko(genialny aktor p.Maciej Wilewski)prowadzila sledztwo w sprawie "zabojstwa" sfingowanego Igora i była Jego kochanka ;)czego sie pozniej dowidzielismy odcinki 1894/1896 polecam! Oraz specyficznie już mówiła do Niego w 1886 kiedy przyszli po ratę pieniężna z Do Olgierda, Igora to było widać i do końca mnie ciekawi czy Ojciec Igora o tym w wiedział?!Co Pani myśli??Bo jak mówił Igor Marzenie w 1896 odcinku oraz w 1910 odcinku I zacytuje ale to wyrwane z kontekstu :"Którego mieliśmy razem wystawić i do wiatru,nie pamiętasz?.."-Mielismy Go wykiwać RAZEM Z MARZENKA tylko trochę pozniej..."(To Wekslerowi mowil Igor opisując Mu cała mistyfikacje w 1910 w odcinku i w hali) Zosia ze Stasia :Artur zapomniał że ma córkę czy scenarzyści raczej "zapomnieli"? moim zdaniem to jest żałosne!Takich błędów można wymieniać i wymieniać,no nic dziękuję za dyskusję,pozdrawiam i przepraszam za bledy i to że muszę rozdzielać komentarze i pisać po kawałku proszę ,aby się tylko Pani jeszcze odniosła do tego co pisałam w komentarzu wyżej, dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!:)Miłych i udanych wakacji.

      Usuń
    17. Tak pamietam te odcinki z Igorem jak Ci prowadzili śledztwo w sprawie tego ukartowanego morderstwa.
      Mam te odcinki pod ręką. Co do postaci Agaty, Zuberowej, Rysia co Pani wymieniła nie znoszę tych postaci najbardziej z tych postaci wkurzała mnie Agata i Rysiek, potem ten Andrzej na czele z Wekslerem co był Jego kolega a właścicielem tego hotelu co obaj więzili Igora w tej piwnicy hotelowej. Prawda można o nim pisać w nieskończoność. Pani Kisio jak dołączyła do obsady swoich scenach co zauwazyłam próbowała grać tak jak Pan Rafał takie odniosłam wrażenie oglądając Agatę. Policjant Rysiek rządził w Wadlewie wiadomo każdy tam ma lub nie ma poczucia humoru ale robił z siebie kompletnego idioty. To ratowanie alpaki Seweryna co Marian i Malwina przebrali się za zakonników była udana pełna humoru.Rozbawiło mnie to. Postać Agaty jak dla mnie była sztuczna naciągana nie wzbudzała we mnie żadnych emocji odpychała mnie. Sam wątek tej porzuconej córki zostawionej przez Wekslera spodziewałam się czegoś lepszego te Jej intygi wyglądały mi na dziecinne zabawy . Rysiek był policjantem Wadlewa spodziewałam,że będzie takim facetem z jajem,że nie będzie się niczego bał tchórzył ukrywając się nie wiadomo gdzie i zrobił przez ten czas dziecko innej. Wiktoria związała się z Olkiem rozwód od Ryska dostała. Marzena Zuber ta policjantka z tym śledztwem mnie zanudzała trzymała najdłużej w tym areszcie Radka, te przesłuchania wlekło to się niemiłosiernie dużo. Jak trwała ta mistyfikacja Igor udawał tego anglistę Piotra Wacha Zuberowa robiła wszystko co Igor chciał była taką jego zabawką a jednocześnie wspólniczką. W między czasie romansowali ze sobą żeby nikt się o niczym nie dowiedział . Zuberowa liczyła,że coś na tym sama ugra a wyszła na tym wszystkim jak Zabłocki na mydle, razem ze swoim policjantem dostali kasę za pomoc. Co do tych scenarzystów widać zapomnieli o córce Artura Stasi co była może kilka razy w ich domu. A nie wiem czy Pani ogląda ten serial M jak miłość tam Pani Łakomska grała postać Teresy Drawicz ta postać była na początku ok a potem okazała się kompletną wariatką jak tu w PM Agata. Niby Igor nie uderzył Zuberowej musiał trzymać fason żeby nie naskarżyć na niego. W tej hali na wzajem się postrzelili w ramię. Możliwe,że widział chodź wątpie Igor nienawidził swojego ojca. Po tej akcji w restauracji Olgierd zmarł na zawał Marzenie było szkoda nie chciała jego śmierci współczuła a Igor wtedy powiedział A ja wielokrotnie. Z drugiej strony Igor ma teraz spokój nie trzeba oglądać tych ciągłych awantur których byliśmy nie raz świadkami nawet zauważyłam,że w restauracji co Kaśka wtedy nachodził Igora potem se poszedł Olgierd się tam wydarł na Igora i o mały włos by go pobił.

      Usuń
    18. Dziękuję za dyskusję nie zawracam już Pani głowy swoimi opiniami. Miłych wakacji życzę i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Chciałam napisać jakiś miły, zabawny komentarz, ale moja wena twórcza dziś chyba nie jest w najlepszym stanie😂 Więc powiem jedynie, że doskonała robota, świetny post! Miło tak powspominać😍 Uwielbiam was💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja mam to samo xD choć jak widać wyżej nie do końca bo jakaś wena tworcza u mnie jest ☺ ,ale i tak skomentowałam chyba jestem uzależniona xD od Bloga i komentowania nie wiem jak Pani.Pozdawiam!

      Usuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń