poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Jakie problemy ma Michał?

Ostatnio w wielu wywiadach na temat przyszłych losów swoich bohaterów wypowiadali się Wojciech Błach i Aneta Zając, czyli odtwórcy ról Michała i Marysi. Co powiedzieli na temat nowych odcinków?
Cóż przekaz jest jasny: w małżeństwie Domańskich będzie się bardzo źle działo. A wszystko za sprawą męża Marysi. Do tej pory spokojny i poukładany architekt stanie się lekko nieobliczalny. Z minuty na minutę będą zmieniały mu się nastroje. W jednej chwili radosny, a w następnej wściekle będzie krzyczał na ludzi, których kocha. Przerażona Majka przez długi czas będzie zastanawiała się z czego wynika zachowanie męża. Jak zdradziła Aneta Zając, wbrew pierwotnym przypuszczeniom problem nie będzie leżał jedynie w kwestii kryzysu wieku średniego. Prawdziwa przyczyna okaże się dużo bardziej złożona i skomplikowana. Czy to oznacza, że Michał jest chory? I czy mimo wylaniu wielu łez Maria będzie trwała przy mężu? Tego dowiemy się jesienią :).
                                                                fot ATM Grupa

5 komentarzy:

  1. Ale informacje xD,czyli co Michał taki spokojny, poukładany -oszaleje?xD ,a scenarzystow nosi już kompletnie,jestem ciekawa czy będzie dziś jakiś post wspominkowy czy tylko bieżące?I jak tam pomysł na post o urodzinach aktorów(pomysły podsunęłam w poście z 2 lipca i pod bieżącym postem o więzieniu Pawła od Melki). Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post wspominkowy w środę, ponieważ cały czas dopieszczamy jeszcze nasze dzieło :)

      Usuń
  2. To super :) bardzo się cieszę ,bo tym więcej wkłada się pracy i dopracowuje szczegóły tym lepiej :),już nie dopytuje w jakiej tematyce ten post, ale ja nie wiem czy wyczekam do środy xD,a wiecie w sobotę dużo czasu poświęciłam na znalezienie wszystkich dat urodzin aktorów cała obsadę wypisana w filmwebie i tych co występowało co dam a kojarzę sprawdziłam żmudna praca ,ale fajna i pytam z ciekawości czy czytaliście te propozycje ?bo 22 sierpnia mielibyście potrójne urodziny trzech aktorów którzy występowali w pierwszej miłości ,a mogę podać daty znalezione na listopad grudzień i luty jeśli chcecie?pytam teraz o to i proszę tylko o sygnał czy przeczytaliście,bo umieram z ciekawości ;).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super uwielbiam Was :),przepraszam ,że dopiero teraz odpisuje ,gdyż miałam moja długa oj i to bardzo wenę jednak nie zdecydowałam się wstawić takiego komentarza bo wiem że byłoby ich 4,5!A jak ostatnio postanowiłam w rozmowie z jednym użytkownikiem trzeba się ograniczać, żeby dać szansę także Innym się wypowiedzieć na Blogu i wyrazić Swoją opinię ,a wiem że Wam też na pewno nie na rękę były te olbrzymie komentarze,a w Nich już wyraziłam wszystkie moje poglądy,to co pisałam przedwczoraj było tylko daleko idącym rozwinięciem i nie wiem może kiedyś wstawię :),ale tak to chce odpisać Wam krótko i na temat,bo tak powinno być.I kończąc już komentarz niedługo 22 sierpnia będziecie chcieli to wykorzystacie ten pomysł potrójnych urodzin nie to trudno ,Sami zdecydujecie,mi jest bardzo miło ,że czytanie moje pomysły i czasem odpisujecie :).Więc nie przeszkadzam,do zobaczenia!

      Usuń