sobota, 13 stycznia 2018

Melka podwójnie zaręczona

Intrygi Roberta i Darka coraz bardziej utrudniają losy Długosz i Nowogrodzkiego. Wkrótce gangster oświadczy się Melce! Jak zareaguje na to dziewczyna?
Melka (Ewa Jakubowicz) jedzie z Robertem (Cezary Łukaszewicz) na akcję. Na miejscu okazuje się, że uzbrojeni przeciwnicy nie wahają się użyć broni. Zjawia się Darek (Bartosz Porczyk) z oddziałem antyterrorystów. Melka zostaje zatrzymana. O sytuacji dowiaduje się Marysia, ma dość jej kłamstw, ale Melka nie może powiedzieć jej prawdy. Nie wie też, że Robert ma wobec niej dużo poważniejsze plany i prosi ją o rękę. Na dodatek dziewczyna przyjmuje oświadczyny. Paweł (Michał Malinowski) jest wściekły! Wszakże dziewczyna już raz przyjęła pierścionek zaręczynowy, który podarował jej właśnie on.








fot ATM Grupa

15 komentarzy:

  1. Najgorszy wątek w historii serialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób tak mówi i chyba racja :/ ciągnie się w nieskończoność i chyba nigdy się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się że ten wątek jest najgorszy. Mam nadzieję że nie długo się już rozwiąże ten wątek z Melką

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również :/ i oby tak było a jaki ma Pani obecnie i kiedyś ulubiony wątek w serialu?Jeśli wolno zapytać .

    OdpowiedzUsuń
  5. Się tu tak wtrącę do dyskusji : Mi ten wątek nie przeszkadza z tą Melką . Kilku wątków mam serdecznie dość tego z Beatą i teściową,że się wtrąca , Kinga z tą ciążą i trochę te wątki Wadlewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wątek Melki podoba. Uważam, że ona lepiej pasuje do Roberta niż do nudnego Pawła. Poza tym niektóre wątki w serialu są gorsze np Wadlewo czy teściowa Beaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam,że Melka pasuje do Roberta. Ten Paweł jest mdły. Otóż to te wątki Wadlewa i Beaty z tą teściową są do niczego.

      Usuń
  7. Tak ,to prawda wątek z Wadlwem ,z Beata to już faktycznie w ogóle nie do zniesienia ,nie interesuje mnie ,ale Melki też nie powala tyle ,że na pewno lepiej pasuje do Roberta niż do fakt mdłego,nijakiego bez życia Pawła (co dziwne w zeszłym roku wszyscy/większość go lubiła/lubili i chcieli żeby był z Melka,a dwa lata temu i trzy wszyscy chcieli, żeby była z Krystianem xD taka zależność ,no Krystianowi zamiast dawać ta jakaś Kalinę i inne głupie wątki mógłby wrócić do Melki na pewno by się część ucieszyła) w ogóle obecne wątki to albo że świecą szukać takich w miarę co da się oglądać albo w ogóle ich nie ma kwestia gustu np.nie wiem po co nagle "Kaśce" syna znaleźli ,jak czytam większości aktor do gustu nie przypadł w sensie ten Kuba ,a "Kaśka" najlepszy,najbardziej śmieszny jest Sam albo był 2/3/4 lata temu teraz to nie to samo jedyne na co np.ja czekam to powrót Sabiny na stałe ,bo ten był na chwilę na 1/2 odcinki ,może mi ktoś napisać dokładnie na ile ,ale wiem że nie na stałe i ten remont w mieszkaniu Sabiny:/ naprawdę nie wiem po co to najlepszy był ten wystrój wcześniejszy dużo z nim wspomnień jest ,w Wadlewie szkoda mówić brakuje mnie np.Ryśka,Wojtka ,Malwinie nie pasują te włosy te ogniste rude oddawały jej charakter ,choć to akurat aktorka chciała dla Siebie zmiany za dużo nowych postaci np.Tymek(choć nie mówię że złych),Karolina Kazanowa,choć jest od jakiegoś czasu już ,nawet Robert,Paweł itd.zamiast dawnych w większości lepszych z jakaś spójnością w charakterach jak Wojtek,Rysiek,Igor Daga,no ,ale jej już raczej nie przywrócą ,choć nigdy nic nie wiadomo. Może ktoś chce się odnieść do tego co tu poruszam wyżej zapraszam i dziękuję za włączenie się w dyskusję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ,to prawda wątek z Wadlwem ,z Beata to już faktycznie w ogóle nie do zniesienia ,nie interesuje mnie ,ale Melki też nie powala tyle ,że na pewno lepiej pasuje do Roberta niż do fakt mdłego,nijakiego bez życia Pawła (co dziwne w zeszłym roku wszyscy/większość go lubiła/lubili i chcieli żeby był z Melka,a dwa lata temu i trzy wszyscy chcieli, żeby była z Krystianem xD taka zależność ,no Krystianowi zamiast dawać ta jakaś Kalinę i inne głupie wątki mógłby wrócić do Melki na pewno by się część ucieszyła) w ogóle obecne wątki to albo że świecą szukać takich w miarę co da się oglądać albo w ogóle ich nie ma kwestia gustu np.nie wiem po co nagle "Kaśce" syna znaleźli ,jak czytam większości aktor do gustu nie przypadł w sensie ten Kuba ,a "Kaśka" najlepszy,najbardziej śmieszny jest Sam albo był 2/3/4 lata temu teraz to nie to samo jedyne na co np.ja czekam to powrót Sabiny na stałe ,bo ten był na chwilę na 1/2 odcinki ,może mi ktoś napisać dokładnie na ile ,ale wiem że nie na stałe i ten remont w mieszkaniu Sabiny:/ naprawdę nie wiem po co to najlepszy był ten wystrój wcześniejszy dużo z nim wspomnień jest ,w Wadlewie szkoda mówić brakuje mnie np.Ryśka,Wojtka ,Malwinie nie pasują te włosy te ogniste rude oddawały jej charakter ,choć to akurat aktorka chciała dla Siebie zmiany za dużo nowych postaci np.Tymek(choć nie mówię że złych),Karolina Kazanowa,choć jest od jakiegoś czasu już ,nawet Robert,Paweł itd.zamiast dawnych w większości lepszych z jakaś spójnością w charakterach jak Wojtek,Rysiek,Igor Daga,no ,ale jej już raczej nie przywrócą ,choć nigdy nic nie wiadomo. Może ktoś chce się odnieść do tego co tu poruszam wyżej zapraszam i dziękuję za włączenie się w dyskusję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten wątek z Robertem. Liczyłam właśnie na taki rozwój wypadków ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Czekam na kolejne odcinki z Robertem.

      Usuń
    2. Ja tez mam nadzieje że Melka zobaczy że Robert to fajny facet i rozstanie się z Pawłem. Wtedy serial byłby jeszcze bardziej ciekawy ;)

      Usuń
    3. Też bym chciała żeby Melka była z Robertem, ale czytając streszczenie odcinków myślę że ona nadal będzie z Pawłem

      Usuń
    4. Ja tak samo bym chciała żeby Melka była z Robertem.Dokładnie w serialu byłoby ciekawiej.

      Usuń
  10. Wiem że nie w temacie ale czy wie może ktoś i poda mi odcinki w których jowita była uzależniona od narkotyków z góry dziękuję:)
    A tak po za tym kiedyś uwielbiałam wątek Meli teraz mam go dosyć choc wiem że część fanów bardzo to lubi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń