poniedziałek, 8 stycznia 2018

Ewę i Karola połączy płomienny romans!

To pewne mama Krystiana i ojciec Sabiny staną się sobie coraz bliżsi. Wyczuwamy, że to będzie jedna z najgorętszych par tego sezonu! My już zaciekle im kibicujemy.
W przyszłych odcinkach serialu "Pierwsza miłość" Ewę i Karola ponownie czeka przypadkowe spotkanie... i kolejne nieporozumienie! Już od samego początku ich relacja nie będzie łatwa, jednakże wygląda na to, że przeznaczenie pcha ich ku sobie.
Już niedługo w serialu "Pierwsza miłość" ich więzi zacieśnią się i jak wynika ze zdjęć, oboje wybiorą się na biwak. Krystian (Patryk Pniewski) niedługo spotka się z Karolem i swoją mamą... Nie wygląda na niezadowolonego.
fot ATM Grupa









16 komentarzy:

  1. Czyje jest to mieszkanie na samym dole ,nie poznaje wystroju?Melki i Pawła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To jest mieszkanie Sabiny po remoncie. Weksler Je wyremontował i teraz wynajmuje je Krystian z Kaliną

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ,a tam wyżej gdzie jest Karol z Ewą to też mieszkanie Sabiny -sypialnia?Z góry dziękuję za odpowiedź,przepraszam za kłopot już myślałem że nikt ostatnio tu nie pisze ,a jednak ,spoko dzięki.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo ,a tam wyżej gdzie jest Karol z Ewą to też mieszkanie Sabiny -sypialnia?Z góry dziękuję za odpowiedź,przepraszam za kłopot już myślałem że nikt ostatnio tu nie pisze ,a jednak ,spoko dzięki.

      Usuń
    4. Te pozostałe zdjęcia co jest Weksler z Ewą to wygląda na pokój hotelowy. I nmzc.

      Usuń
    5. Dziękuję :) chyba faktycznie na hotel to wygląda .A ogląda Pani "Pierwsza miłość" na bieżąco ?Bo widzę ,że wszystko Pani wie ;) ja już nie ,ale czytam newsy z nadzieją na jakieś powroty postaci albo zmiany na lepsze może to 2018 rok będzie jakimś przełomowym ,zobaczymy a kogo powrotu by Pani chciała najbardziej albo jakiejś zmiany czy wszystko jest dobrze Pani zdaniem?

      Usuń
    6. Tak oglądam serial czytam newsy na bieżąco co się tam wydarzy w kolejnych odcinkach. Też liczę na jakiś powrót postaci . Tak szczerze to niektóre wprowadzone wątki mnie wkurzają np ten Kingi i Artura z tą ciążą,że ciągle jest to wałkowane Kinga brnie w te swoje kłamstwa niebawem oberwie za to. Do prowadzonych postaci co są podoba mi się to Robert dość ciekawa postać pracuje razem z Melką i spotykają się po za klubem. Chętnie poznałabym te postać bliżej jak wszystkie inne postacie co przewinęły się w tym serialu. Jeśli chodzi o Wadlewo to to Olek i Wiktoria mnie trochę drażnią i Seweryn z Kazanową.

      Usuń
    7. Rozumiem dziękuję za wyczerpująca odpowiedź ja chcę bardzo ,aby Rysiek wrócił ,Filip został na stałe ,super by było jakby np.Igor wrócił ,Sabina na stałe ,dla mnie więcej Radka z Jowitą ,a usunąć postać Sylwii no i więcej dawnego Karola Wekslera :) a w Wadlewie np.powrot Wojtka do Malwiny ,Doroty do Serweryna i Pauliny do pracy w Wadlewie i więcej perypetii Kinga&Artur i Emilka &Bartek bez nowych postaci typu Tola,Tusia itd.Pozdrawiam.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Nmzc. Może się doczekamy któreś z tych postaci. Jakiś czas temu słyszałam,że Igor wróci do serialu ale czy coś z tego będzie to nie wiem na razie nic nowego. I jestem za tym by wywali Sylwię wkurza mnie ta ona. Również Pozdrawiam.

      Usuń
    10. Dziękuję za ciekawa, kulturalną wymianę zdań i na marginesie też mi się coś obiło o uszy z możliwym powrotem Igora ,ale w mediach nic o tym nie wiadomo, a Sylwia miejmy nadzieję nie zostanie tak dlugo i będzie dobrze ,pozostaje czekać i na powroty czy ewentualne zmiany ,bo emocji ,zwrotów akcji nigdy w serialu nie brakuje ,a Ewa i Karol?hmm to może być coś intrygującego dwa mocne charaktery powinno to ożywić akcję :), pozdrawiam.

      Usuń
    11. Nmzc Ja również dziękuję za rozmowę. No nic na razie nie piszą na ten temat. Trzeba czekać. Dokładnie nudy nie ma i tych zaskakujących zwrotów akcji. Zobaczymy może coś z tego będzie ciekawe z Wekslerem i Ewą.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Dziękuję zapraszam jeszcze kiedyś może niedługo do jakiejś dyskusji zawsze tak "żywiej" na blogu ,bo na pewno dużo osób czyta te świetne posty ,ale nie wszyscy komentują :) ,jakby Pani coś wiedziała na temat powrotu Igora lub innej postaci proszę napisać na pewno też wiele osób czeka i jest tym zainteresowanych nawet jest taki specjalny profil facebookowy nie wiem czy Pani wie ,"Chcemy powrotu Igora do Pm" ktoś bardzo pomysłowy i przejęty tematem go założył ,ale to pokazuje ,że warto dużo tam jest polubeń i jeśli wydarzy się coś nowego to na pewno będzie tam o tym informacja jak i tu na Blogu jest dużo ważnych newsów ,dobrej nocy życzę, pozdrawiam.

      Usuń
    14. Oczywiście jak coś będę wiedziała na temat Igora to dam znać . Mam też swoją stronę na fb i bloga także Zapraszam fp: Pierwsza miłość - bohaterowie. Tak wiem mam Ją też polubioną jedne fan założył urzęduje tam jeszcze osoba co lubi tę postać Igora. Sama kiedyś miałam taką stronę co widnieje od dawna na fb o Igorze nazywała się tak samo Chcemy powrotu Igora do Pierwszej Miłości sporo nazbierałam fanów akcja szła na całego jeszcze mi fanka pomagała. Także na pewno na stronach zostanie to napisane tu na blogu i na stronie o nim. Jeszcze pokazuje ilu ludzi lubi tego Igora . Dziękuję Wzajemnie

      Usuń
  2. Dziękuję za informację chętnie zajrzę na FB i blog warto czekać jak kietdykolwiek będę mógł wspomóc stronę np.likiem czy komentarzem to zrobię to czym prędzej :),miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń