wtorek, 19 września 2017

Edyta Herbuś jako Sylwia

W nowym sezonie nie zabraknie emocji. Już wkrótce w życiu Radka i Jowity oraz Tymka i Asi pojawi się piękna i pewna siebie Sylwia.

"Moja bohaterka, Sylwia, jest redaktorką prowadzącą nowo powstałego pisma. To bardzo charakterna i efektywnie działająca dziewczyna. Jest ciekawa i niebanalna, bardzo szybko jednoczy wokół siebie ludzi, ma silny charakter i nie do końca wiadomo, czego się można po niej spodziewać" 


"Zdecydowanie bliżej mi do sceny i artystycznych zawodów - nigdy nie myślałam, żeby zostać dziennikarką. Ale aktorsko to bardzo ciekawe wyzwanie! Zwłaszcza, że moja bohaterka jest bardzo nieoczywista i myślę, że będzie sporo zwrotów akcji z jej udziałem" - opowiada Edyta Herbuś, której kariera aktorska mocno się ostatnimi czasy rozwija.



O pojawieniu się nowej bohaterki plotkowało się od dłuższego czasu. Głównie w kontekście tego, że Sylwia zapragnie uwieść Radka. Co na to Jowita, z którą mężczyzna ma dziecko? I czy Zieliński ulegnie wdziękom pięknej szefowej? Tego dowiemy się tej jesieni.
fot ATM Grupa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz