czwartek, 14 stycznia 2016

Namiętny wieczór i awaria w mieszkaniu Kaśki!

Katarzyna świętuje swój sukces u Kaśki. Dziewczyna upija się szampanem i flirtuje z Kaśką. Zaczyna robić się naprawdę gorąco! I to nie tylko w  przenośni, ale też dosłownie. Czy między przyjaciółmi dojdzie do czegoś więcej?
Przyjaciele świętują wspólnie sukces zawodowy kobiety. Kaśka z zachwytem wparuje się w blondynkę. Nagle okazuje się, że w mieszkaniu popsuł się kaloryfer i robi się strasznie gorąco. Tymczasem szampan uderza Katarzynie do głowy i rozpina bluzkę. Nagle zaczyna wyginać się w zalotnym tańcu. Tymczasem Henryk nie ma pojęcia jak się zachować. Spanikowany ucieka do drugiego pokoju i dzwoni do Bartka z prośbą o pomoc. Miedzianowski jednak odmawia.
Kaśka postanawia przejść do rzeczy. Jednak po wejściu do salonu widzi jak ukochana zasnęła na kanapie. 
Następnego dnia Katarzyna nie pamięta wydarzeń z poprzedniej nocy. Pełna złych przeczuć ma żal do Henryka, że ją wykorzystał. Wyjaśnienia przyjaciela tylko potęgują nieporozumienia między nimi,
Czy kobieta wybaczy przyjacielowi? A może to koniec ich relacji?







fot ATM Grupa


2 komentarze:

  1. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń