piątek, 11 maja 2018

Luiza-szybkie przypomnienie

Pojawiła się w Pierwszej Miłości 4 lata temu i od tego czasu powolutku wdrażała się w życie naszych wrocławskich znajomych. Z okazji jej powrotu postanowiliśmy przeanalizować i przypomnieć Wam z kim, jakie miała relacje.

Mikołaj "Mikser"
O tym, że Mikser  był jedynym poważnym partnerem Luizy pisaliśmy już tu (Wszyscy faceci Luizy, Darii i Asi).  Ich relacja nie należała do idealnych. Para musiała zmierzać się z depresją Florkowej i jej przesadną zazdrością. Niestety nie przetrwali próby czasu. Jednak nie można zapomnieć, że nawet po zakończeniu ich romansu, Mikołaj pozostał przede wszystkim przyjacielem brunetki.Choć po wypadzie nad jezioro chciała ewidentnie zmienić charakter ich relacji to zdawało się, że w Mikołaju to uczucie już się wypaliło. Ale może powrót kobiety sprawi, że dawne uczucia odżyją?
Jowita
Biorąc pod uwagę okoliczności w jakich powróci Luiza (jako świadek na ślubie Zielińskich) nie możemy nie omówić jej skomplikowanej relacji z Jowitą. Przypomnijmy, że Kaczmarek poznała ratowniczkę podczas wspólnego wyjazdu nad morze. Początkowo brunetka i blondynka bardzo się zaprzyjaźniły. Świetnie razem bawiły się w swoim towarzystwie, stanowiąc wspólny front przeciwko Asi (która była zazdrosna o relację Luizy i Miksera). Wszystko jednak zmienił powrót do Wrocławia. W jednym z odcinków Kaczmarek w ostrych słowach zwróciła uwagę Luizie, by przestała się mazać i przejmować swoimi sportowymi porażkami. Konflikt kobiet przeniósł się w tamtym czasie również na relację ich partnerów powodując spięcie na linii Radek -Mikser. W późniejszym czasie dziewczyny starały się chociaż zachowywać pozory dobrych relacji, a Jowita (pełniąca chwilowo funkcję menadżera Kings Fitness) załatwiła Luizie pracę. W późniejszym okresie ich kontakty były rzadkie i dość chłodne, dlatego trochę dziwi wybór Florkowej na świadkową byłej modelki.

Asia
Cóż u Luizy trudno szukać łatwych relacji. I ta do takich nie należała. Początki znajomości trenerki i chrześnicy Króla opierały się na wzajemnej niechęci. Asia zazdrosna o Miksera starała się zrobić wszystko, by skłócić Florkową z jej ukochanym. Tymczasem Luiza przy sprawie z Zygmuntem podejrzewała, że to współlokatorka jej chłopaka wysyła im pogróżki smsem. Pierwszym przełomem w ich znajomości było odkrycie przez Asię, że dziewczyna jej współlokatora ma poważne problemy psychiczne i cierpi na depresję. Zamiast nabijać się, jak to zwykle miała w zwyczaju, szczerze wzruszyła się jej historią i zaoferowała pomoc. W późniejszym czasie dziewczyny zbliżyło nie tylko wspólne mieszkanie, ale też praca w Kings Fitness. Choć i tam nie obyło się bez kłopotów. Nieodpowiedzialna Aśka często zwalała na koleżankę swoje obowiązki, a raz nawet posunęła się do kradzieży tożsamości trenerki. Prawdziwa przyjaźń między dziewczynami zaczęła się jednak, gdy Luiza wspierała współlokatorkę w problemach miłosnych z Tymkiem. Tymczasem Asia okazała się oddana i lojalna, gdy uratowała życie Luizy po jej próbie samobójczej i wybaczyła jej to, że szantażowana ratowniczka działała z jej wrogiem, Bogumiłem.
Beata
Dziewczyny miałyby pewnie całkiem sporą szansę, by się zaprzyjaźnić, gdyby nie pewien drobiazg. Chorobliwa zazdrość Luizy o Miksera. Dziewczyna tak bardzo obawiała się, że straci ukochanego, że podejrzliwe były dla niej dobre relacje pracowników Barbariana, a zwłaszcza z Beatką. Ostre kłótnie między nimi omal nie doprowadziły do tego, że Mikołaj nie rzucił pracy w Barbarianie. Cóż wyjazd Beatki zapewne uspokoi Florkównę.
 
Ola 
Powrót  byłej dziewczyny twojego byłego chłopaka może być konfliktowy. Zwłaszcza, gdy oprócz konfliktu o Miksera dojdzie jeszcze problem mieszkaniowy. Cóż dziewczyny nie miały łatwego startu. Z czasem na szczęście trochę się to zmieniło. Jak będzie po powrocie Luizy? Cóż nie tylko stare uczucia, ale też stare konflikty mogą szybko odżyć.
Kulczyccy
Jako trenerka w fitness clubie Kingi i Artura radziła sobie znakomicie. Kulczyccy nigdy nie mieli żadnych zastrzeżeń do swojej pracownicy. Jednak czy po tak długim okresie nieobecności pozwolą jej ponownie powrócić do pracy? Cóż czas pokaże... A może sama Luiza zdecyduje się na inny zawód?
Marta
Ta znajomość opierała się w dużej mierze na kontaktach zawodowych, choć zdawało się, że dziewczyny się przyjaźnią. Niestety, gdy Marta zmieniła pracę przestały z Luizą utrzymywać kontakt. Ciekawe czy brakuje im ich wspólnych plotek o mężczyznach i wspólnych znajomych?
Daria
Choć "Ruda" przez pewien czas była jej bliższa niż Asia to i ta przyjaźń nie przetrwała. Gdy tylko doszło do konfliktu Darii i Sabiny, Luiza lojalnie idąc śladem reszty paczki przestała utrzymywać kontakt z byłą narzeczoną Błażeja. Było to o tyle dziwne, że właściwie nie kontaktowała się z Sabiną, a z Błażejem byli w tamtym czasie jedynie współlokatorami.
Reszta paczki
Cóż nie da się ukryć, że dzięki związkowi z Mikołajem Luiza zdobyła przyjaciół. Oprócz grona, które wymieniliśmy powyżej warto przypatrzeć się jej relacjom z pozostałymi. Tu jednak nie ma za wiele o czym się rozpisywać.. Radek trzymał zawsze stronę Jowity więc w zależności od humoru jego ukochanej dostosowywał swoją antypatię i sympatię do trenerki. Ich relacje były jednak zazwyczaj chłodno grzecznościowe.. Co ciekawe mimo posiadania wielu wspólnych znajomych z Sabiną te dziewczyny właściwie nie miały żadnych relacji. Owszem spotykały się podczas wspólnych imprez czy spędzały nawet wakacje, ale przez te 4 lata trudno nam przypomnieć sobie chociaż jedną ich wspólną rozmowę.  Warto też zauważyć inną rzecz. Chodzi nam o relację trenerki z Tymkiem. Jeśli dobrze pamiętacie chłopak Asi na początku był bardzo nieśmiałym i zahukanym chłopakiem. Luiza z łatwością wyczuła w nim słabe ogniwo i dość często nabijała się z mechanika samochodowego. Wszystko teoretycznie z poczuciem humoru, ale nam pozostał po tym drobny niesmak. Zwłaszcza jeśli pamiętamy jej własną reakcję na przytyki Jowity.
Krótkie przypomnienie:
Musimy pamiętać, że Luiza miała spore kompleksy. Gdy nie radziła sobie na zawodach pływackich wymierzała sobie karę okaleczając siebie. Natomiast gdy parę miesięcy temu padła ofiarą szantażu bezsilna próbowała się zabić. Jej niepewność i problemy psychiczne mogą być ciekawym punktem wyjścia dla kontynuowania losów tej postaci. Oby scenarzyści wykorzystali to w mądry sposób.
Dajcie znać w komentarzu czy lubicie Luizę i jak Wy widzicie jej dalsze losy?












fot ATM Grupa





2 komentarze:

  1. Widzę jeden z obiecanych postów,super :) naprawdę dobrze się czyta,bo przyznam nie raz zdarzało się ,że nie czytałam idealnie wszystkiego ,a tu całość od początku do końca :),ponieważ jest wyjątkowo ciekawie,trafnie napisane tak w moim stylu.I fajnie ,że wyjątkowo podkreśliliście fakt o problemach psychicznych Luizy ,o tym wątku o samookaleczeniu,no to mój oprócz nad morzem ulubiony wątek z Luizą :) i cieszę się ,że wraca razem z Sabiną :),choć ona już jest.I też właśnie bycie świadkiem na ślubie Jowity i Radka ,ich relacja(z Jowitą, z Radkiem też super napisaliście,nie sądziłam ,że o nim wspomnicie),bo chyba scenarzyści muszą to jakoś wyjaśnić,ale pewnie będzie przejście do codziennosci jakby nic się nie zmieniło,ale chyba liczymy na jakieś wyjaśnienia, nieprawdaż?Ja na pewno i w sumie prawda,że Luiza w ogóle nie ma w serialu scen,rozmów,kontaktów z Sabiną,ale jak widać po zdjęciach prywatnie jest inaczej :),może niedługo ujrzymy wspólna scenę Luizy,Sabiny i Asi jak na zdjęciu wyżej?Hmm zobaczymy i Luiza będzie w nowej fryzurze to nawet pasuje do tego powrotu.To chyba wszystko co chce napisać tutaj,jak to się mówi dobra robota :).Jedyne co mnie nurtuje ,to ,bo wspomnieliście o paczce nawet o znikomej relacji z Radkiem,o Kindze i Arturze ,ale nie ma nic o Dadze.Nawet mnie to troszkę zdziwilozbi chyba prędzej Luiza rozmawiała z Daga niż z Sabina czy z Radkiem (choć z nim był wątek w kontekście Miksera,tego co Jowuta mówiła Luizie,że "ma się ogarnąć" co omal nie zniszczyło przyjaźni Radka z Mikserem-bardzo dobrze ,że o tym napisaliscie),przecież na Luizie Daga sprawdzała,testowała stroje sportowe i wtedy zobaczyła cięcia na brzuchu i jako pierwsza zauważyła problem Luizy z samookaleczeniem i wtedy powiedziała to Mikserowi.On z kolei poszedł z tym do Kingi,znam ten wątek ,jeden z moich ulubionych,więc może można by o Sądzę wspomnieć :),ale nic się nie dzieje.To tak nawet w formie pytania pisze,bo może coś pominęłam?Ale chyba raczej nie ,więc może warto coś dodać o Sądzę,też dziwnie,że nie ma zdjęć z nią,a jest takie ładne zdjęcie całej paczki w tym z Daga i Luiza-ona też przeżyła śmierć Dagi mimo,że jak da mówiła "słabo znałam Dagę,ale zrobiła na mnie dobre wrażenie",więc możnaby coś dodać.Po za tym super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń