wtorek, 26 grudnia 2017

Sabina zapomniała o Aleksie? Wiemy co dalej z nią!

Nie tak dawno informowaliśmy Was o wielkim powrocie Sabiny Weksler do kraju. Niestety prawda o tych wydarzeniach nie okaże się aż tak bajkowa, jak byśmy tego chcieli.
W 2605 odcinku Sabina przyjedzie do Wrocławia. Jednak, nie jak sądziliśmy na początku, na stałe, a jedynie na kilka dni. Stęskniona Weksler postanowi bowiem odwiedzić ojca i kilku najbliższych przyjaciół. Dowiemy się, że blondynka pomyślnie przechodzi rehabilitacje i na ten moment porusza się przy pomocy kuli.
Sabina wyjawi również, że jest zachwycona życiem w Londynie i póki co zamierza tam zostać. Zwłaszcza, że Wrocław przypomina jej o zawodzie miłosnym, jaki ją spotkał ze strony Aleksa. Wszystko wskazuje na to, że kobieta nie kocha już przyrodniego brata Artura. Mało tego! Wekslerówna w Londynie zakochała się i od pewnego czasu spotyka się  z przystojnym maklerem giełdowym. Karol będzie wyraźnie niepocieszony decyzją córki o zamieszkaniu za granicą.
Czy Wekslerowi uda się namówić córkę do zostania w kraju? A może Sabina już na zawsze wyprowadzi się?
fot ATM Grupa


3 komentarze:

  1. :( szkoda , myślałam że to powrót na stałe , informujcie na bieżąco co dalej z postacią Sabiny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planujecie w przyszłym czasie jakieś posty o Sabinie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz sposobu na przywrócenie zerwanego związku? Jeśli tak, pomoc przyszła na twoją drogę Dostałem online zeznanie o dr Obodo, jak pomógł komuś odzyskać swoją byłą żonę i skontaktowałem się z nim również w celu uzyskania pomocy, jestem bardzo szczęśliwy, że teraz mój mąż wrócił do mnie z tak dużą ilością miłość i szczęście z pomocą dr Obodo jeśli potrzebujesz pomocy w odzyskaniu swojego byłego lub w naprawieniu związku, możesz się z nim skontaktować on pomoże ci tak samo, jak pomógł mi przywrócić mojego męża po 1 roku separacji skontaktuj się z nim dzisiaj i bądź szczęśliwy w swoim związku, możesz wysłać mu e-mail o pomoc. templeofanswer@hotmail.co.uk Zadzwoń lub WhatsApp + 2348155425481

    OdpowiedzUsuń