środa, 21 czerwca 2017

Oni próbowali uwieść Beatkę!

Szalona barmanka przez lata szukała szczęścia w miłości. Czy kolejny ślub zagwarantuje jej kochającego męża? Czas pokaże. Tymczasem przypominamy kolejnych adoratorów pięknej barmanki.
Filip Mazur
Przypominamy, że gdy siostra Adama zjawiła się we Wrocławiu była żoną Filipa Mazura. Z czasem okazało się, że małżonkowie próbowali wyłudzić pieniądze od Artura. Filip jednak postanowił zemścić się za dawny romans żony i wystawił ją. W efekcie kobieta zaangażowała się w pomoc Kulczyckiemu w odzyskanie fortuny. Pomimo rozwodu, później Beatka i Filip często do siebie wracali. Cóż stara miłość nie rdzewieje.
Szymon 
Po przyjeździe do Wrocławia, Beata dość szybko natknęła się na sąsiada swojego brata, Szymona. Na jaw wyszło, że para miała romans w czasach, gdy Beata i Filip prowadzili pensjonat nad morzem. Początkowo wzajemna obecność ich krępowała, ale z czasem mieli kumpelskie relacje. To właśnie Beacie Szymon wynajął swoje mieszkanie, gdy przeprowadził się do Hiszpanii.

Artur
 Niespełniona miłość Beaty. Przez długi czas ją i Kulczyckiego bardzo do siebie ciągnęło. Połączył ich gorący pocałunek, ale szansę na coś więcej przerwał powrót Artura do matki swojej córki. Po latach Wysocka poradziła sobie ze stratą ukochanego i kibicowała jego relacji z Kingą.
Alan
Po kolejnym rozstaniu z Filipem, Beata uświadomiła sobie, że lata lecą i czas najwyższy by postarała się o dziecko. Przypadkowo poznany Alan wydawał jej się idealnym kandydatem na ojca. Niestety mężczyzna przeraził się poważnymi planami kobiety i zrezygnował z ich związku.
Cyryl
Kolejnym kandydatem na partnera okazał się Cyryl. Mężczyzna za darmowe piwa obiecał zrobić dosłownie wszystko. Gdy znaleźli się w mieszkaniu mężczyzny kobieta poczuła się zażenowana całą sytuacją i wezwała na pomoc przyjaciół.
Eryk
O serce Beaty starał się również Eryk. Długo musiał namawiać dziewczynę, by umówiła się z nim na randkę. Choć początkowo wszystko wydawało się idealne, mężczyzna okazał się oszustem.

Norbert
Podczas pobytu w Wadlewie Beatka wpadła na Norberta. Geolog zrobił na niej piorunujące wrażenie. Początkowo bardzo chciała go poderwać. Zrezygnowała, gdy dotarło do niej, że Sobolewski nie widzi świata poza Pauliną.


Filip
Kobieta była ewidentnie zaskoczona, gdy zaczęła dostawać kwiaty od tajemniczego wielbiciela. Wkrótce wyszło na jaw, że adoratorem barmanki jest osiemnastoletni Filip, który ujrzał kobietę na spotkaniu partii Katarzyny. Chłopak długo starał się o jej względy. Dla Beaty jednak dzieląca ich różnica wieku była nie do przeskoczenia.

Lew
Przystojnego aktora spotkała, gdy przestała już wierzyć w miłość. Paparazzi i trudne początki z Jeremim, synem Lwa, tylko wzmacniały ich relację. Wspierali się w rozwoju kariery mężczyzny i w trudnych sytuacjach Barbariana. W końcu para zdecydowała się na zamieszkanie razem. Niestety dzień po wzruszających zaręczynach wyszło na jaw, że aktor zdradził narzeczoną ze swoją agentką! Dla Beaty to był definitywny koniec tej relacji, choć wciąż utrzymuje kontakt z synem Lwa. Wielu fanów mocno wierzy, że para jeszcze kiedyś do siebie wróci, bo to właśnie Lew był największą miłością kobiety.

Mikser
Przyjaciel z pracy i współlokator zawsze wspierał Beatkę. Kobieta mogła na niego liczyć po każdej miłosnej porażce. Zresztą z wzajemnością. Pewnego razu Kaśka zasugerował im, że byłaby z nich dobrana para. Po tych słowach przyjaciele na poważnie zastanowili się czy nie powinni spróbować. Ostatecznie stwierdzili, że za bardzo zależy im na ich przyjaźni, by niszczyć ją związkiem. Część widzów wciąż żałuje te decyzji.
Cezary
Właściciel Barbariana od samego początku nie ukrywał, że zadurzył się w ślicznej barmance. Kobieta jednak konsekwentnie odrzucała jego zaloty. Wkrótce jednak dla dobra ukochanego baru zgodzi się poślubić Cezarego. Jednak czy faktycznie zakończy się na białym małżeństwie? A może z czasem w sercu Beaty narodzi się miłość i to przy Cezarym odnajdzie szczęście? Cóż czas pokaże.
fot ATM Grupa












13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) ogromna radość że wspomniane jest o Filipie bo to dla mnie najważniejszy bohater "dawnych " czasów tego serialu gdy odszedł Filip,Rysiek,Daga ,Agata,Olgierd to był początek końca tego serialu już po śmierci Dagi w maju 2015 r ale zaraz potem już były wakacje i ... Nowi scenarzyści którzy ani trochę nie wykazali się głową kreatywnoscia na siłę próbują zastąpić dawne kultowe postaci jakimś dnem np. Ten Paweł od Melki to taka"kopia" tego Pawła "prawdziwego" od Marysi głównego bohatera czy to granego przez Mateusza Janickiego czy Mikolaja Krawczyka bez różnicy obaj świetni byli czy choćby TEN Aleks "teraźniejszy" od Sabiny jej nowy facet który znów ja oszukał a w 2011 r też był Aleks z którym była i który również ja oszukał i takich przykładów można mnożyć i mnożyć i Nowi scenarzyści nie zadali Sobie nawet odrobiny trudu aby dowiedzieć się co działo się w serialu wcześniej i pourywali mnóstwo wątków co choćby Patrycji q której tak szaleńczo był zakochany Dominik a nagle zaczął "zarywać" do Melki w lutym 2016 r a jego ukochana rok wcześniej i 2 miesiące temu wyjechała i co zapomniał? Czy raczej scenarzyści "zapomnieli"? No takich przykładów jest mnóstwo nie dajcie Sobie robić wody z Mózgu że ten serial jest teraz DOBRY,nie ten serial BYL świetny tu już wedle gustu dla mnie to lata 2013-2015(tylko starzy scenarzyści czyli pierwsza połowa 2015 r.) I 2012r a dla innych 2004-2010 czyli prawdziwa miłość Pawła&Marysi dla każdego coś innego ale to co jest TERAZ to DNO!! A blog jest genialny i super że są takie wspominki EXTRA wpis jakby ktoś chciał popisać o tym co się stało z tym serialem to zapraszam i pozdrawiam! Zajrzyjcie też na post o Dadze projektantce tam są piękne wspomnienia i również komentarze(w tym moje!) Dzięki Wam za tego bloga i proszę odpisujecie a innych zapraszam do dyskusji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż jako prowadzący tego bloga widzimy doskonale jak serial się zmieniał, ale nie da się ukryć, że i obecnym odcinkom nie brakuje widzów i wiernych fanów. Również nowe postacie takie jak Paweł czy Aleks cieszą się sympatią, a ich związki są wspierane :)

      Usuń
  2. Teraz ja Wam odpiszę bo widzę że cały czas wspieracie czytelników to bardzo miłe ,że odpisujecie chwalę Was po raz kolejny za to i przepraszam pisze na telefonie ,więc nie będzie emotikonów.I jak najbardziej zgadzam się te pary są wspierane ,bo czytałam dużo komentarzy z Melka i Pawłem to niektórzy...już nie powiem co mieli strasznie się zawzięli jacy to Oni cudowni nie mnie do końca oceniać bo teraz nie oglądam tylko co tydzień czekam na zwiastuny cały czas z nadzieją że może takie postaci jak Igor powrócą czy np.Patrycja,Nikola ,ale o takich rzeczach dużo wcześniej zwykle media "trąbią" i niestety zabierają przyjemność z oglądania widzom tylko Ci co nie czytają na bieżąco gazet i artykułów dowiadują się w zwiastunie tygodnia czyli tak "prawidłowo" i celowo napisałam akurat o tych postaciach bo wiecie te które zostały uśmiercone już raczej nie mają szansy na powrót ,choć ludzie w artykule o śmierci Agaty z maja 2014 r. Było napisane ,że może "wrócić" jak Igor? Niektorzty się z tego śmiali bo że skoro nikt nie widział ciała a przy zgonie był tylko Natan to i On może być w zmowie z Igorem! No ciekawe,ciekawe tym bardziej że Sabina tuż po ocaleniu przez Natana np.widziala podobna od tyłu kobietę na ulicy i myślała że to Agata(wtedy ona była w areszcie) więc mogła by nagle teraz w swojej sielance z tym "Aleksemu" iść po ulicy i spotkać Swoją "zmarła " siostrę?!A że rozstała się już z Natanem to tym bardziej Jej nie powiedział i tak samo z Daga tu np.jakas siostra bliźniaczka?...no Sami widzicie jak to brzmi tym bardziej z Daga bo z Agata bądź co bądź mogło by tak być ale chyba za dużo czasu minęło ...więc lepiej chyba pozostawić wspomnienia to samo np.postac Olgierda tu już w ogóle nie ma jak przywrócić Jego cudowne kluczowe wątki już dawno nie istnieją w serialu więc jak ludzie nie raz używają wyrażenia nie bardzo miał by '"prawo bytu" w serialu ...,bo niestety taka prawda to b.smutne tu po prostu chciałam się odnieść dlaczego wspomniałam o mniej istotnych jak Patrycja czy Nikola a nie o Mojej ukochanej Agacie czy Olgierdzie,Dadze ale chodziło mi że wolę brać pod uwagę żyjące postaci akurat tutaj czyli np.Rysiek tylko że niestety Jego wątek obecni scenarzyści już "zamknęli" w idiotyczny sposób z resztą...za starych scenarzystow tak kochał Wiktorię "latał za nią jak piesek"-slowa innych a teraz co? Jakaś nowa kobieta i dziecko? No i widzicie sami odpowiedzcie Sobie na pytanie co Oni zrobili z tym serialem.Czy też inną postać Aleks od Majki mógłby wrócić...no właśnie ale raczej nie zrobią tego bo w serialu teraz jest już "inny Aleks" to już nie chodzi o sam fakt postaci ale pisałam Wam jak na siłę zastępują czy właśnie nawet imiona powtarzają jakby na siłę,na złość widzom.A jeszcze co do Ryśka to już lepiej jakby teraz w tym grudniu 2016 r.nie wracał żeby tylko i tak na chwilkę nie pokazywał się pozostał jak od marca 2015r.za starych scenarzystów nadal w ukryciu i np.jakby na moment wrócili dawni scenarzyści ciekawe jakby to poprowadzili? No właśnie ludzie mieli pretensje że tak Rysiek przepadł jak kamień w wodę ale z jad wiemy jak by było? Przecież dawni scenarzyści nie zdążyli już się wykazać jakby bo co marzec kwiecień maj czerwiec i po wakacjach nowi scenarzyści którzy tak uwielbiają urywać wątki to ich zadaniem było zrobić Jego wątek gdzieś dużo wcześniej np.na początku Swojej "kadencji" i poprowadzić to sensownie i zepsuli to całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokończam powyższy komentarz jeszcze chwilkę i przepraszam za kilka błędów literowych poprawie Je żeby sie Wam lepiej czytało *Niektórzy ,kad i w ostatnim zdaniu bo to wazne nie spójnik i tylko a.No więc wspomniałam o mniej istotnych ale pamiętacie co pisałam pod postem o Dadze tworzących świetne "towarzyszące" wątki np.mistyfikacji śmierci Igora czy przetrzymywaniu Sabiny w opuszczonym domu przez Agatę postaci tudzież Aleks od Marysi Rysiek Patrycja czy Nikola(choć różnie było z sympatią wobec np.Nikoli) no więc też dla mnie byli i są bardzo ważni są oznaką "wizytówka"dawnych czasów 2013-2015choc np.Nikola była od 2012-2014 a Patrycja tak samo tylko parę miesięcy dłużej bo do grudnia nie maji 2014r. To na pewno wiecie.No tu skończyłam myśl ja po prostyu nie akceptuje nowych scenarzystów oglądałam choćby poprzedni sezon wiem co się dzieje czytam na bieżąco opinie ale bardziej tych "poważniejszych " ludzi częściej dorosłych i tych z filmwebu co bardzo ale to bardzo chwalą p.Rafala Mohra i szczególnie czekają na powrót Igora którzy oglądali od samego początku byli poprzez czasy Igora&Agaty i zgodnie piszą że od 2015 r.ten serial to coś strasznego! i to co ja tutaj że testy były bardzo denne te słowa "klucz" urywanie wątków tworzenie na siłę niby innych postaci a wrażenie"skąd ja jego/ja znam...hmmm" no właśnie wiek tu specjalnie podkreśliłam bo nie mam nic złego na myśli ale wątkiem Pawła&Melki czy nawet Sabiny&Aleksa ale głównie tych pierwszy "jarają"się że tak powiem głównie dzieci w przedziale nawet(!) 8,9,10lat-13,14 i nie mam tu nic złego w głowie bo każdy był młody ja jestem w okolicach tego ,trochę wyżej tego wymienionego tu przedziału ale oni ani składnych zdań nie piszą ani to nie w j.polskim totalne braki w ortografii czy pisowni ale Wy też chyba nie raz widzicie takie rzeczy typu właśnie pod zwiastunami Pierwsza miłość na YouTubie np."mugl" zamiast "mógł" czy "zeczy" zamiast "rzeczy" wiem że ja,Demi może się pomylić ale to widać że to "typowe dzieci takie maluchy wręcz" które tylko ciągle "Melka i Paweł!" Jak "Paweł odejdzie z serialu to nie oglądam!! Tylko dla nich to ogladam,! "Paweł musi być z Melka!! Są najlepsi!" No aż się jak to się mówi nóż w kieszeni otwiera i to konczac są osoby które znają serial właśnie max od 2015 może i jeszcze za "czasów Dagi" ale ze to dzieci nie wiele pamiętają nie widzą różnicy między tamtymi odcinkami a tymi i głównie są od nowych scenarzystów czyli stosunkowo krótko ale tylko tamci ludzie poważniejszy może nawet dorośli widzą różnice są z serialem od początku albo właśnie od 2010 (tu chce zwrócić uwagę bo jak Wy mi pod jednym komentarzem ODPISALISCIE że Ci co oglądali od początku dla nich Pierwsza miłość skończyła się w np.momencie odejścia Pawła z serialu2012-2013 pojawił się na chwilkę i do dziś dnia "pływa na Karaibach" albo rozwodu Majki i Pawła tu dokładnie nwm kiedy bo nie znam tamtych czasów ale jak pisałam szanuje wszystkich poglady bo to jednak była ta pierwotna najprawdziwsza Pierwsza miłość a 2012-2015 poprzez 2013-1/2014 że szczególnym aciskiem to dla mnie jak dla nich 2004-2010 ale tego co jest teraz nie można nazwać nawet ",kolejnymi czasami" czyli 2015-2017... Bo to DNO już wymieniłam mnóstwo powodów dlaczego obecni scenarzyści Sobie po prostu nie radA ALE taka prawda że w pewnym momencie trzeba zakończyć to Święta i przykra prawda że jak zmieniają się scenarzyści to się odczuwa nigdy nie będzie tak samo identycznie jak wcześniej zawsze wprowadzają zmiany czasem na lepsze lub jak w tym przypadku na gorsze i. Że dla każdego co innego oznacza Pierwsza miłość ja szanuje zarówno tych 2094-2010 i to co ja i tych co teraz również choć już się odniosłam "jacy" to oglądają i to przykre Bo Oni nie znają innych czasów tych naszych i myślą że to co jest teraz jest SUPER a tak nie jest...ale nie ma co na sile kogoś uświadamiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przez ten limit znaków musiałam skrócić powyższy komentarz i niestety nie mam kawałka tekstu i muszę Go mniej więcej dokończyć z tego co pamiętam ,co chciałam Wam przekazać i mimo ,że mam pobraną stronę to chyba jak się już wstawi komentarz to nie można wrócić jeszcze do kopii offine całego komentarza?!To już sprawa techniczna ,ale jeśli wiecie to w Swojej odp. uwzględnijcie to proszę! Więc ja szanuję wszystkich ,ale to straszne co się stało z tym serialem ja nie znam tych czasów też z początków serialu bo w 2004 r. byłam jeszcze mała i nie wiele z tego rozumiałam jak część tych osób młodszych , o których pisałam co mają np. po 10/11 lat teraz i w 2004/2005 jak leciała prawdziwa "Pierwsza miłość" to Ich na tym świecie nie było i ,dlatego tak zachwycają ich "pary " i "fascynujące wątki" typu Melka&Paweł czy Sabina&Aleksander ,ale rozumiem tych ludzi(co kochają stary ,dawny serial np. lata 2009/2010-zdrada Marysi),bo widziałam ten zwiastun jak Marysia zdradziła Pawła ze Stasiakiem-tym lekarzem cały ten wątek ,potem podejrzenie Pawła o zabójstwo ,a odp. była całkiem inna..i wiem jakie to były emocje ,muzyka ,aktorzy jeszcze wiadomo trochę młodsi jakby więcej werwy mieli,ale to może tylko takie wrażenie tylko podobnie jest ze "Światem według Kiepskich" na pewno słyszeliście ,ale nie wiem czy oglądacie tam też akurat reżyser się zmienił i też dla jednych to powiew świeżości choćby wprowadzenie nowej postaci Jolaśki-żony Waldka-syna głównego bohatera Ferdka Kiepskiego(nasza Emilka z"Pierwszej miłości",czyli Anna Ilczuk) ,a dla innych wprowadzająca chaos postać nic nie wznosząca i kompletna zmiana klimatu za nowego reżysera i pozbawienie "Kiepskich" dawnych zarysów śmiechu i dobrych żartów i pomysłów głównego bohatera ,a tam różnice wieku są bardzo widoczne i znaczące niektórzy aktorzy podczas kręcenia pierwszego odcinka w 1998/99 roku mieli około 40 lat dziś to już około 60 czy 60 kilka ,a dziś 80 (słynny aktor Ryszard Kotys-,czyli kultowy Marian Paździoch) ,ale to inny serial ,a właściwie sitcom komediowy taki głupawy ,a nie o tym mam napisać ,ale porównując wszystko z czasem się zmienia i wiek ,wygląd aktorów ,ale i koncepcja i zarys fabuły wraz z upływem lat i ciągłymi nie raz z negatywnymi skutkami roszadami w twórcach i obsadzie produkcji tak samo z "Pierwszą miłością"-niestety tyle ,że akurat wiek w naszym serialu nie jest tak widoczny jak w "Śwk"(skrót) ,więc fakt z czasem wszystko ulega zmianom ,ale tu nasza produkcja bardzo negatywnym stąd o tym piszę ,żebyście po tym wspomnieniu o "Kiepskich" nie pomyśleli ,że skoro tak "się robi zawsze z czasem" to po co o tym pisać ,ale tak się nie musi dziać(oprócz wieku i względnie wyglądu aktorów ,bo tego nie zatrzymamy i na to wpływu nie mamy) ,jeśli się wykaże chęci ,zapał i wczyta we wcześniejsze scenariusze czego jak widać nowi scenarzyści "Pierwszej miłości "nie zrobili ewidentnie ,o skutkach,czyli np.pourywanych wątkach już pisałam i kończąc ja wiem nawet jeśli do dziś byliby starzy scenarzyści i tak Olgierd czy Agata ,Daga zostali uśmierceni jeszcze za ich pracy ,"kadencji" i wątek mistyfikacji wtedy iw wtedy się skończył i nie trwałby do dzisiaj ,ale Oni w wyjątkowy sposób taki dobry,ciekawy z ciepłem tworzyli nawet ,jeśli trochę "cuda na kiju" to chciało się to oglądać i może Igor dalej knułby przeciwko Wekslerom mimo ,że wyjechał za starych scenarzystów do Monachium a nowi chcieli się poratować tą postacią ,aby nie było widać DNA jakie tworzą ,bo p .Rafal Mohr jest genialny i zagra wszystko ,czyli jak mówią"Jak trwoga to do Boga" oczywiście nie dosłownie w tym sensie sprowadzając Igora nagle do Krakowa już za ich "kadencji" o czym ludzie na filmwebie pisali fakt mógł przyjechać zmienić plan trasy powrócić do kraju a,le powinni o tym wspomnień zaznaczyć różnicę

      Usuń
  4. Dokończenie:a nie tworzyć swoje dyrdymały jakby się NIC nie zmieniło próbując korzystać z pomysłów Swoich poprzedników,ale wiecie o co chodzi(to z tym przysłowiem o Bogu) i po prostu tworzyli ,by dalej w Swoim klimacie mimo ,że bez niektórych postaci ,ale nie pozwolili ,by na takie "kopie" jak dziś na słowa "klucz",czyli dialogi z porażającą głupotą, bezsensownością i prostotą w negatywnym tego słowa znaczeniu powtarzanie w kółko wątków i wprowadzanie beznadziejnych postaci: krótko mówiąc nie sprowadzili ,by tego serialu tak nisko na samo DNO(!!) I tak powstał mi nowy komentarz prosto z głowy mimo ,że miałam przepisać z telefonu, to w trakcie przy tym porównywaniu "Śwk" weszłam znowu na coś nowego ,a nie chcę tego tak zostawić ,więc wybaczcie dokończę jeszcze "Świat według Kiepskich" to sitcom komediowy i On ma być głupawy (a ktoś słusznie przy nowych scenarzystach napisał ,że role się zamieniły i "Pierwsza miłość "staje się komedią-ale to NIE jest komplement ,a "Śwk" obyczajówką-bo wszystko włącznie z postaciami i tekstami już przestaje być śmieszne)i kończąć ma być głupawy ,jeśli wiecie taki ma być i np. w jednym odcinku ktoś umiera ,a w następnym już żyje ,bo tam po prostu nie ma ciągłości czasowej i zdarzeniowej -co teraz idealnie w 'Pierwszej miłości" niestety ,ale jest no zamiana produkcji Ich życia-dosłownie!,więc to całkiem coś innego,ale chciałam nawiązać ,że z tymi zmianami to różnie np. ja uważam ,że faktycznie NOWE odcinki "Śwk" (skrót) się bardzo zmieniły ,jedne są bardzo nudne ,ale zdarzają się wśród Nich perełki! No niestety z "Pierwszą miłością" jest inaczej ,jedyne co było w miarę ,ale grzechem byłoby nazwać to perełką/ami(Bo nią/nimi są czasy Agaty,Igora,Dag i mistyfikacji itd.) ,ale takie nawet,nawet w tamtym roku odc.2265 i kilka wokół Niego :Sabina i Radek olewający firmę zrzucający obowiązki na Darię i powoli układający Sobie razem życie i...nagły powrót Jowity! Gdy Radek wyrzucił już wszystkie rzeczy po byłej dziewczynie ,był gotowy na związek z Sabiną oraz opieka "Kaśki" dla Jowity i przez to trata Swojej ukochanej Katarzyny świetne emocje i muzyka i tylko to mi się podobało ,ale nie ma nawet czego zacytować ,bo nic specjalnego tylko takie krzyki i słowa pasujące do sytuacji np. gdy Radek zobaczył Jowitę jeszcze w takim szoku był i :"Co..Po co wróciłaś-(Jowita) :"Bo chciałam Cię zobaczyć...(Radek) :"Ale ja nie chce rozumiesz?!-(Jowita):"Jest mi strasznie przykro wybacz mi! proszę!" i potem awantura "Kaśka" zatrzymuje Jowitę która chciała pójść za wybiegającym Radkiem z Sabiną ,aby Mu wszystko wyjaśnić.I tylko muzyka i emocje w miarę mi się podobały to całkiem coś innego niż"nasze czasy" ,ale całkiem spoko jak na nowych scenarzystów wyszło ot. taki "przebłysk" na jeden odcinek i tu taka dygresja to właściwie pod takich względem technicznym powrót do "starych czasów" ,bo Radek był kiedyś przecież z Sabiną to dla Niej się zmienił lub bardziej surowo kolejne "odgapienie" od poprzednich scenarzystów ,ale to raczej tak nie wygląda ,bo to po prostu powrót dawnego wątku i nawet nieźle się to złożyło w całość i tak samo z Jowitą Radek był przecież do czasów Jej ucieczki z pieniędzmi poprzez 2015(starych i nowych scenarzystów) oraz 2014 po wyjeździe nikoli-żony Radka ,ale byli też za (ale to pod względem czasowym a nie scenarzystów bo Ci sami nasi ukochani prowadzili czasy 2013/2014/2015 i także -2011/2012 jak i kiedy Radek też był po raz pierwszy z Jowitą) i z Nią zdradził Sabinę,ale kończąc nowi scenarzyści to TRAGEDIA znaczy to co tworzą ,bo Ich samych nie znam oprócz Ich nazwisk i imion ,dlatego tu nie ma wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc jak najbardziej rozumiem tych ,którzy kochają czasy 2004-2010 ,a ja wolę akurat 2012-2015(I połowa),dla każdego coś innego jeszcze jedno rozumiem też tych ,choć oczywiście nie popieram ,którzy uważali i pisali pod zwiastunami ,gdy np.Agata wychodziła ze szpitala i Sabina "Matka Teresa" ,a potem z mistyfikacją śmierci Igora ,że to nie ma NIC wspólnego z dawną ,dobrą "Pierwszą miłością" ,że scenarzystów "ponosi" ,że chyba piszą to "po braniu czegoś" czy ,że tworzą te tzw. "cuda na kiju" odprawiają .bo faktycznie różnica ogromna między tym ,a czasami Marysia&Paweł i ich czasy ,bo narodziła się Julka trwały na Swój sposób w 2010/2011 ,a w 2012 r. Paweł był w serialu ,ale z Anną nie Majka ,więc początkowych perypetii to nie przypominało ,ale nie da się po prostu się nie da w jednym klimacie z jednymi tymi samymi postaciami prowadzić przez ileś lat odcinków no coś się kończy coś się zaczyna tak to jest i Pawłem ,który z tego co wiem mieszkał z Bartkiem ,Patrykiem(chłopak Emilki ,prawdziwy ojciec Mirka zginął w wypadku samochodowym i był taki fajny,dobry ,śmieszny jak mówił po angielsku i Artur się z niego śmiał i zawsze z kumplami coś wymyślali tego ludziom bardzo brakuje z tego co czytam ,do dziś dnia są tacy co chcą jego powrotu ja tego nie oglądałam więc nie wiem ,ale Daria przyjaciółka Sabiny i Dagi ta w rudych włosach chciała się przez Niego zabić tyle wiem) wspólne mieszkanie tam gdzie teraz mieszka Radek z Jowitą i z "Kaśką" ,a wcześniej z Nikolą ,wiem ,że Bartek latał za taką Tatianą-nie wiem czy to była Ukrainka czy tylko takie imię miała i ,że to był świetny wątek to Sobie do dziś dnia chwalą Ci ,którzy nie dali się omamić ,że to co teraz leci o 18:00 w Polsacie to "Pierwsza miłość",więc musiały duże wrażenie wywrzeć te wątki ,bo głownie o tym jest pisane ja szanuję wszystkich i również Tych ,którzy oglądają teraz miałam coś świetnie napisanego (i jak to pisałam o to zdanie teraz to mi się rozładował komputer i znów straciłam ,ale na szczęście miałam to w Wordzie i w telefonie a to co Sama "dodaje" znowu na bieżąco od Siebie tu to akurat fragment o Darii i cechach Patryka na szczęście odtworzyłam nawet nie wiecie ile nerwów,trudu,cierpliwości i czasu poświęcam ,aby Wam to wszystko przekazać :) ;/ ,ale mam nadzieje ,że jest warto i będziecie odpisywać i nie bójcie się pisać co myślicie np. o nowych scenarzystach ,bieżących odc. a dawnych ,bo liczę ,że przynajmniej czasem jak będziecie mieć czas równie długą wiadomość mi odpiszecie co ja Wam piszę te komentarze :) !) i no mniej więcej to odtworzyłam ten sam sens z pamięci może mam tę kopię offine w tej sprawie też się ustosunkujcie jak pisałam wyżej choć wiem ,ze wy nie wiecie czy ją mam czy nie ,ale pod względem technicznym tam pisałam wyżej w komentarzu o co chodzi czy jak pobrałam a już wstawiłam komentarz czy w kopii offine On się ma szansę pokazać?! i niestety no muszę kasować Swoje teksty i rozdzielać je do osobnych komentarzy ,bo nie mieszczę się w liczbie znaków może kiedyś udałoby się Wam tą normę zmienić? Te 4096 znaków na więcej ? dla bardzo rzetelnych i mających duże zdolności pisemne czytelników :). I kończąc jest bardzo duża różnica ja kocham czasy Agaty i Sabiny(czyli tu chodzi mi o nie obie jako o Siostry też ,bo Sabina przecież wyciągnęła Agatę ze szpitala ,dała mieszkanie,pieniądze ,opiekowała się w trakcie "ataku" i te Ich relacje mogły trwać dłużej udawane czy nie oczywiście tylko ze strony Agaty ,bo sabiny na pewno nie ,że SUPER ,iż pojawił się Piotr vel Igor ,ale po prostu za wcześnie zaraz za 2 odcinki po wyjściu Agaty ze szpitala chyba ,że to miało na celu pokazanie ,że nadal knuje przeciwko Siostrze i wykorzysta pierwszą ,lepszą okazję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokończenie:,ale np. ja to widziałam w Samych oczach Agaty jak "przytulała" się do Sabiny w szpitalu i potem już wycinała te obrazki)a jak Sami napisaliście Agata nie mogła przewidzieć ,że spotka sobowtóra zmarłego męża Swojej Siostry -Igora niedługo po wyjściu ze szpitala ,ale to w poście i komentarzach o Agacie (przeczytajcie! zajrzyjcie tam!) i może faktycznie przepraszając Sabinie w tym szpitalu chciała się zmienić? No tego nie wiemy słusznie napisaliście ,że potem może po prostu chciała z czasem wymyślić jakiś planie dalej w głębi duszy,w głowie nienawidziła Sabiny dlatego wycinała te obrazki w szpitalu gadała na Nią gdy Jej w pobliżu nie było myślałam ,że w pełni świadomie knuła ,ale jednak choroba była ,więc już nie wiem) i kończąc Sabinę ,Agatę osobno jako postaci ,ale i jako jeden z niespełnionych wątków ,czyli ich jako Siostry tych relacji,ale i Igora czy Igora&Agaty też trwało to za krótko jak pisałam ,Olgierda ,Dagi te czasy UBÓSTWIAM!! I zajrzyjcie pod postem o Agacie tam skomentowałam Wasze CUDO(!!),które stworzyliście i kończąc o Agacie ,Sabinie ,że mogła po prostu ta "sielanka" dobre relacje prawdziwe czy nie Sióstr trwać parę odcinków chociaż dłużej i oczywiście czasy mistyfikacji śmierci Igora,Jego Ojciec Olgierd ,Daga itd.(o czym wyżej parę zdań wcześniej napisałam ) to dla mnie po prostu NIEBO! I w takim "stanie" poznałam ten serial(pod postem o Dadze odpisałam na Wasz komentarz
      gdzie napisałam jak poznałam ten serial znaczy mam już przygotowany ,ale jeszcze Go muszę skorygować i dziś wstawię od razu Was przepraszam ,że tak późno ,bo Wy dawno mi odpisaliście ,a ja od dwóch dni tworzę odp. przepraszam Was! Ale kończąc szanuję tych którzy uważają inaczej nawet Tych co oglądają i podoba Im się To co jets teraz (choć to jest przykre jak pisałam dlaczego i kto to w większości szczególnie te wątki typu Melka&Paweł ogląda i komentuje "jacy" widzowie być może często 9-11 lat lub 12-14 lat przedział ,którzy kompletnie nie znają dawnych czasów i myślą ,że tak jak jest obecnie było zawsze...),ale bardzo też do mnie przemawiają czasy Marysia&Paweł dawne ,początkowe odcinki ,ale jeśli mi spodobało się i pokochałam coś innego to już,jeśli po paru latach poznam to co było kiedyś mogę nie poczuć tego co Ci ludzie ,którym się to niezmiernie podobało ,a wiem ,że TEŻ były to świetne czasy i odcinki( tworzone z pasją i zaangażowaniem),bo te "najprawdziwsze" czasy z wciągającymi watkami ,genialnymi postaciami i z niecierpliwością czekali na 18:00 -słowa ludzi,więc niech każdy zostanie przy "Swoim". No w końcu koniec :) ;) cieszycie się? wiem ,że przesadzam czasem z pisaniem ,ale tak mam no co poradzić ,ale spokojnie nie bójcie się możecie spokojnie odpowiadać na moje komentarze pod postami ja już będę się starać z całego serca "ograniczać" ;) obiecuję ,ale po prostu chciałam wyrazić Swoje poglądy,myśli także po części innych widzów,ludzi ,bo jak czytałam te Ich skargi to aż serce się kraja ;/ Im szkoda ,że serial tak się stoczył(mnie też oczywiście!) a mi brakuje jeszcze konkretnych postaci i wątków niektórych trochę jakby "niespełnionych" za wcześnie zakończonych o czym pisałam wyżej w komentarzach i szczególnie pod postem o Agacie ,a teraz czuję pewien rodzaj ulgi ,że mogłam się tym z Wami podzielić to bardzo dla mnie ważne :)) i nawet nie wiecie jak się cieszę jak widzę i czyta ,że odpisujecie! Liczę ,że w miarę możliwości odpiszecie i na ten komentarz i te wyżej czy pod postem o Agacie oraz na moją odp. pod Waszą odp. pod postem o Dadze ,którą postaram się jeszcze dziś wstawić :):) zaglądam regularnie BLOG jest... ŚWIETNY,GENIALNY(!!)

      Usuń
  6. Dokończenie powyższego komentarza :i ma bardzo miłych prowadzących ;) i uczciwych ,a więc jeszcze raz dziękuję za odp. ma komentarze moje i Innych użytkowników(oby było Ich jak najwięcej!) przepraszam za tak długie komentarze! I serdecznie pozdrawiam oraz czekam na Waszą odp. ,w której odnieście się proszę do tego co tu wyżej widzicie napiszcie Wasze ,opinie zdania na temat serialu ,danych postaci i to o co wyżej prosiłam ustosunkujcie się ,a ja się będę starać krótko już na Wasze wpisy odpowiadać ,a jak byście mieli kiedyś mejla tam mogę ,jeśli będziecie chcieli opisać Swoje odczucia ,resztę opinii tu niewymienionych o różnych wątkach i postaciach :). Pozdrawiam i dziękuję ogromnie ,jeśli to przeczytacie i dopiszecie!(bardzo dużo czasu, cierpliwości i pracy poświęciłam ,żeby to napisać oczywiście ze Swojej woli i pomysłu :) ) Do zobaczenia :) Ps. pamiętajcie o pomysłach fanów na kolejne posty np. o wszystkich kobietach Igora mam nadzieje,że jednak macie materiały i resztę ,która w zeszłym tygodniu podałam. POZDRAWIAM! :) Dziękuję Wam jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o pytania techniczne:
    * długość komentarzy zależy od bloggera i niestety my jako autorzy bloga nie mamy na to wpływu. Za wszystkie Twoje komentarze dziękujemy. Staramy się je czytać i odpowiadać na nie, ale z powodu ich obszerności nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie poruszone w nich aspekty.
    Co do kwestii serialowej. My chyba najbardziej jesteśmy zwolennikami czasów Marysi i Pawła. To był fantastyczny okres w historii PM. Pełen wzruszeń, miłości i akcji. Na pewno spodobałaby Ci się postać Manuela. Lekko psychopatyczny, pojawiający się znikąd za każdym razem, gdy wszyscy mieli nadzieję, ze jego postać należy do przeszłości. Co do innych postaci Patryka, o którym już wkrótce artykuł u nas na blogu, czy Stefanii nie dało się nie kochać. Byli pełni życia, pozytywnej energii i przywoływali uśmiech na smutnych twarzach Polaków. Niektórzy piszą, że zamiast Stefanii i tak wolą Beatkę, ale przzecież gdyby nie Stefanii to postać taka jak Beatka nie miałaby prawa bytu w serialu. To właśnie Stefanii przecierała szlaki. Obecne sceny w PM nie należą do najłatwiejszych, ale cieszymy się, że mamy przynajmniej jeden symbol starych dobrych czasów i wielkiej Pierwszej Miłości, czyli związek Kingi i Artura.. Nieustannie jesteśmy ciekawi też tego, co czeka nas w nowym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za odpowiedź naprawdę,więc żeby się nie rozpisywać prawie w pełni podzielam tu Waszą opinie ,bo wiecie wolę inne czasy,ale jak najbardziej znam Manuela ze słyszenia widziałam zdjęcia i to jest ten co porwał Kingę i Paweł Ją ocalił tak?Widziałam! Te emocje,nieziemska gra aktorów ,a potem relacja z planu mężczyzna grający Manuela taki spokojny,opanowany,zupełnie inny niż w serialu ,bo o to przecież chodzi tak samo jak p.Rafał Mohr i krótko ludzie byli podzieleni jedni stawiali Manuela ponad postać Igora ,a drudzy odwrotnie ja wolę Igora ,ale troszkę niestety popieram argument tych pierwszych działający na korzyść Manuela ,że On bił się z Pawłem ,był taki twardy dałby radę każdemu ,a Igor...bił kobiety płeć słabszą fizycznie i znęcał się nad Nimi też psychicznie choćby np. szantażował Izabelę ,groził itd.,a ludzie pisali nie dałby rady żadnemu mężczyźnie choćby Natan Go pobił mówię o drugim razie w hotelu w kwietniu 2015 r. nie jak udawał "Piotra" Ale z tego co wiem Manuel no był psychopatą ,ale nie takim jak Igor mimo,że Weksler tak Go nazywał po prostu był chory jak Agata coś tam było w głowie nie tak-piszę tak ,bo nie do końca rozumiem choroby psychiczne np. jak można nie wiedzieć co się robi? To tak jak małe dzieci jeszcze niewiele rozumieją? Wyjaśnicie mi? np. Agata to co zrobiła Sabinie to wszystko było skrupulatnie planowane -jak niektórzy pisali osoby chore psychicznie tak raczej nie robią...wszystko no tak bez planowania ,nie mają świadomości w pełni lub w ogóle i żadnych planów A,b,C w przeciwieństwie do Igora ...o ten szkopuł(!) tak analitycznego umysłu potrafiącego przewidzieć każdą ewentualność mającego plan B,c,D itd.:"Świetne zabezpieczenie z każdej strony" jak mówiła Agata o Piotrze w 1890 odcinku no rozumiecie? Tym Igor różnił się i można powiedzieć przewyższał Manuela-i nie jest ,że Nic o Nim nie wiem,czytałam trochę i widziałam teksty typu:"Manuel to był kozak Igor nie dorasta mu do pięt!" I tu się posiłkowali tymi argumentami ,że Igor choćby ze względu na kruchą budowę i zero muskulatury jak na mężczyznę już lepszą ponoć miał Natan ,że taki "szczypior" nie dałby rady tak jak Manuel tylko potrafił znęcać się nad zakochanymi w Nim słabszymi kobietami_ja tak nie uważam oczywiście wolę Igora ,ale Manuela dobrze nie znam prawie wcale muszę kiedyś obejrzeć odcinki ,bo są fenomenalne podobno i b.dobry aktor i nie zgadzam się z opinią jak piszę Wam ,ale coś w tych spostrzeżeniach jest o Igorze ,bo tak to wyglądało ,ale taki umysł jak miał Igor ...Matko ,żeby ktoś taki miał w rzeczywistości potrafił tak wszystko genialnie obmyślić,doprecyzować tak knuć intrygi( ,ale nie tak jak Agata ze względu na Jej chorobę,Ona działa inaczej ,ale również świetnie o tym pisałam wyżej).Nie potrafię się już inaczej wysłowić,ale jest różnica między Agatą i Igorem i Nim,a Manuelem pisałam już Wam o tym wcześniej chce być spokojna ,że wiecie o co mi chodzi Igor rzadko kiedy działał pod wpływem emocji no może jak się kłócił z Ojcem czy na hali Mu już kompletnie "odwaliło" na punkcie tych 300 mln Wekslera ,ale najprawdopodobniej było tak ,że chciał od początku Go zabić tylko Marzenie nic nie powiedział i może dobrze ,że postrzeliła Igora ,bo jak ludzie pisali po tej sprawie z Agatą było widać ,że zaczęła bać się Igora skąd mogła mieć pewność ,że nie podzieli Jej losu? Gdyby zaczęła Mu "przeszkadzać" jak Agata?No właśnie podsumuję to cytatem Igora:"Ona jest tylko przeszkodą...,a przeszkody trzeba usuwać ...SKUTECZNIE!" I kończąc ,a Agata jak Sama mówiła Igorowi vel Piotrowi w 1890 odcinku gdy wyszła na jaw Jego prawdziwa tożsamość :"Wtedy działałam zbyt impulsywnie...Teraz miałam lepszy plan" chodziło o porwanie Sabiny. No właśnie mam nadzieję wiecie o co chodzi z tą różnicą podsumowując Igor-taki przestępca w pełni świadomy jak ludzie pisali to z pewnością ,to było widać powyżej macie argumenty i przykłady gdzie mimo ,że Weksler nazywał Go psychopatą ,bo w pewnym sensie Nim był,ale nie takim jak Manuel

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokończenie: Manuel:(który widziałam ,że miał te ruchy nerwowe takie pod wpływem impulsu właśnie jak mówiła o Sobie Agata te wrzaski na hali gdzie porwał Kingę...no widać różnicę między Nim ,a Igorem już chyba wiecie o co mi chodzi czy Igorem ,a Agatą). Bardzo Was przepraszam za i tak długą wiadomość ,ale oprócz tego co tu widzicie miałam jeszcze dużo więcej bardzo ważnych ,emocji,cytatów i na całą noc zostawiłam telefon ,ale pobrałam jak zawsze stronę ,żeby otworzyć kopię offine jak zawsze ,ale zostawiłam tekst tylko wiadomo zagasiłam ekran ,a mam na nim hasło blokadę ,jeśli chcecie wiedzieć no i co rano otwieram odblokowuje ekran(może ta funkcje trzeba było wyłączyć ,aby tekst całą noc pod samym zagaszeniem przetrwał?! nie wiem nie znam się nie jestem informatykiem!!) i co jest kopia ale tylko do tego momentu co widzicie nie wiem dlaczego( weszłam w pobrane i było to samo! czy to się wiążę z tym ,ze to co jest wyżej w komentarzu o Manuelu,Igorze ,Agacie itd. to próbowałam opublikuj ,ale było za dużo znaków ,a potem dopiero przez cały wieczór dopisałam resztę żeby potem to przepisać i rozdzielać na komputerze czyli mogło nie załapał jakby ta reszta? no ale pobrałam kopie strony jak już wszystko miałam napisane!) a tam było tak bardzo dużo ważnego jeszcze tekstu bardzo chce Go odzyskać kompletnie nie wiem jak to dla mnie naprawdę ważne tyle czasu energii cały wieczór wczoraj poświęciłam i nie chce ,bo też nie pamiętam dokładnie pisać wszystkiego od nowa!! Proszę spróbujcie mnie poratować ,jakoś doradzić technicznie da się do tego jakoś dostać? ;((( to naprawdę było ważne iw wiem,że i tak to co tu jest to już ogrom ,a tam było jeszcze ze 2,3 razy tyle i Wam było by na rękę tyle co jest ,bo już to będzie ciężko przeczytać ale spokojnie nie musicie od razu mi zależy ,aby to po prostu wstawić i Inni też kiedyś mogli Sobie przeczytać! Proszę ,jeśli wiecie co się mogło stać czy jakoś da się do tego wrócić proszę odpiszcie ,bo nie wiem czy mam to pisać od nowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń