czwartek, 17 marca 2016

Happy end Kaśki?

Kaśce w końcu udaje się zdobyć serce Katarzyny! Para pierwszy raz całuje się i idzie na randkę.
Po kolejnym nieporozumieniu między Kaśką a Katarzyną Beatka (Katarzyna Ankudowicz) próbuje wszystko wyjaśnić Kasi. Ty nienormalna jesteś, czy jak? Przecież on cię uwielbia, ubóstwia... A ty co? Po prostu odwracasz się i wychodzisz?
– To nie twoja sprawa.
– Co nie moja sprawa?! To jest moja sprawa! Wiesz dlaczego? Bo dałabym się pociąć, żeby mnie tak ktoś kochał jak on...
Katarzyna wydaje się niewzruszona pretensjami Beaty, jednak później zjawia się w mieszkaniu Kaśki.
– Przepraszam, że tak uciekłam. Nie wiedziałam, jak mam zareagować. Ja tak nie umiem, nie potrafię.
– Dlaczego, Kasiu?
W tym momencie dziewczyna podchodzi do Henryka i namiętnie go całuje. Kaśka jest szczęśliwy i odwzajemnia pocałunek. Para umawia się na randkę!
Fot ATM Grupa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz